Arbona marketing: Šta su Srbi najčešće pretraživali u 2019. godini

Objavljeno: 03.01.2020. | 1 minute čitanja

Kako se bliži kraj 2019. godine, hteli smo da podelimo sa vama najčešće pretraživane pojmove. Šta su Srbi googlali, koje serije i filmovi su ih najviše zanimali ove godine te kakva je trenutna situacija sa mobilnim i glasovnim pretraživanjima, sve to možete saznati niže u tekstu.  

Top online pretraživanja za 2019. godinu


Na temelju pretraživanja u Srbiji tokom 2019. godine Google je objavio listu najtraženijih online pojmova. 

Najčešće pretraživani pojmovi u Srbiji 2019. :
 
  1. Zadruga
  2. Pad Berlinskog zida
  3. Srbija - Portugal
  4. FIBA world cup
  5. Igra prestola
  6. Žigosani u reketu
  7. Australian Open 2019
  8. Ubica mog oca 3
  9. Senke nad Balkanom 2
  10. Evrozija 2019
Prošle godine smo najviše pretraživali Zadrugu, Nebojšu Glogovca i svetsko prventstvo.


Najčešće pretraživani događanji 2019. :
 
  1. Srbija - Portugal​
  2. FIBA World Cup
  3. Australian Open 2019
  4. Evrovizija 2019
  5. Wimbledon 2019
  6. Beer fest 2019
  7. Roland Gaross 2019
  8. Exit 2019
  9. Uskrs 2019
  10. Crvena zvezda -Young Boys

Najčešće pretraživane TV serije 2019. :
 
  1. Igra prestola
  2. Žigosani u reketu
  3. Ubice mog oca u 3
  4. Senke nad Balkanom 2
  5. Černobilj
  6. Pogrešan čovek
  7. Besa
  8. Crveni mesec
  9. Pet
  10. Kralj Petar I
Prošlogodišnje hit serije, prema Google-u su bile Ubice mog oca, Istina i laži i Jutro će promeniti sve.

Pogađajte koja su bila 5 najpretraživanija filma
 
  1. Balkanska međa
  2. Kralj lavova
  3. Joker
  4. Aladin
  5. Grdana
Da li ste uspeli da pogodite barem jedan? :)


U 2018. smo najviše pretraživali odličan domaći triler, Južni vetar. Otvaranje Lidl-a je takođe bila jako popularna tema. Svi znamo da na otvaranjima one najbrze čeka poklon, kao i veliki broj popusta.

Poslednjih 12 meseci za sopping smo najčešće istraživali Ada mall, i to da budemo specifičniji Zara brend. Kako smo često pretraživali električne trotinete i cammeo usluge, očigledno je da smo tako  stizali do novog sopping mall-a.




 
Podijeli na:
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer