Objavljeno: 19.09.2022. | 1 minute čitanja
E-mail marketing predstavlja značajan i koristan kanal koji donosi merljive i dugoročne rezultate. Pravilno napravljen i plasiran newsletter ima dobar efekt, a uz to je i stalan izvor novih korisnika i potencijalnih kupaca.
Webinari su jedan od najučinkovitijih, svestranih oblika sadržaja koje ćete ikada napraviti i imaju odličan uticaj na povećanje liste pretplatnika.
Webinari su privlačniji od uobičajenih video zapisa jer imaju ograničeno vreme izvođenja. Ne možete ih jednostavno gledati kad god želite, osim ako ne postanu javno dostupni. Morate se pojaviti u pravom trenutku, što stvara obavezu i stvara hitnost.
Gledaoci se često nagovaraju tvrdnjom da su "ograničena mesta na raspolaganju", stvarajući u njima osećaj da se tog trenutka moraju prijaviti. Budući da pohađanje zahteva od korisnika prijavu na newsletter listu pretplatnika, pravi webinar ili, još bolje, prava serija webinara mogu stvoriti ogroman priliv pretplatnika.
Većina internet stranica koristi pop-up prozore koji korisnicima nisu dragi, ali činjenica je da oni mogu da budu koristan alat za dovođenje potencijalnih klijenata. Svakako treba biti oprezan sa tim, da ne bude prečesto ili slučajno da se ne prikazuje korisnicima koji su se već prijavili na listu pretplatnika.
Najbolji deo pop-up prozora je što se jednostavno implementiraju. Koraci za instaliranje uspešnog pop-up prozora su jednostavni, a brojke pretplatnika rastu.
Takođe, idealan primer pop-up prozora je i u obliku sticker-a kada korisnike obaveštavate o nečemu što ste Vi postigli ili u čemu ste učestvovali, a nalazi se na Vašoj stranici.
Ne postoji drugi način da pokažete sve što ste do sada radili nego da priložite brojke sa kojima “raspolažete”. Što su brojevi veći, to bolje.
Na primer, ako imate 2000 pretplatnika na newsletter, 10.000 fanova na Facebook-u, 15.000 pratilaca na Instagramu, 1.000 pratilaca na LinkedIn-u i ide Vam bolje od većine, a nijedan od tih brojeva nije posebno impresivan. Želite da potencijalni pretplatnik pogleda Vaš "dokaz" i pomisli kako se mnogima sviđa to što radite?
Zašto jednostavno ne saberete sve gornje brojeve? 29.000 pratilaca / čitaoca / pretplatnika puno je impresivniji broj.
Sjajna vest je da ova strategija funkcioniše za svakoga. Ako se izračuna Vaš ukupni broj pretplata i ako ste zadovoljni rezultatom, uključite ove podatke u svoje marketinške strategije. Brojku možete prikazati i u oglasima i na web stranici kako biste privukli čitaoce i stekli njihovo poverenje.
Ništa ne utiče na odluke o kupovini bolje nego direktna preporuka ljudi kojima se veruje. Ljudi žele da budu srećni i da usreće svoje prijatelje. Ako Vi doprinosite svojim pretplatnicima na različite načine, osim slanja, newslettera oni će takođe želeti da podele Vaš newsletter dalje.
Vaša prva opcija je da jednostavno zamolite pretplatnike da Vaš sadržaj preporuče svojim prijateljima i kolegama.
Možete učiniti mnogo bolje nego jednostavno pitati. Dajte svojim potencijalnim klijentima ponudu koju oni ne mogu da odbiju; bonus koji će ostvariti ako se neko od njihovi prijatelja/kolega prijavi za dobijanje newsletter-a.
Možete svojim korisnicima ponuditi kupon u određenoj vrednosti, a prijatelj koji se prijavi takođe može da ostvari određene benefite. Dobra strategija, zar ne?
Uzmite ljude koji vole ono što radite, ponudite im još veću vrednost i pružite im priliku da podele ovo isto sjajno iskustvo sa svojim prijateljima za neku vrednost.
Na Internetu nedostatak brzine uništava Vašu stopu konverzije. Morate učiniti sve da ubrzate svoju web stranicu.
Poenta je jednostavno u tome da će brzina web sajta uticati na 100% Vaših kritičnih mernih podataka. To bi trebalo da bude glavni prioritet Vaše web stranice.
Dodavanje korisnikove e-mail adrese može se postići kroz brojne strategije. Izbor prave strategije može povećati Vaše pretplate i povećati korisnike koji prate Vaš rad.
Stvaranje i održavanje Vaših e-mail marketinških popisa i celokupne marketinške strategije može biti težak posao. Pre svega, morate znati da online obrasci i prikupljanje ličnih podataka moraju biti u skladu sa GDPR pravilima.
Slobodno nas kontaktirajte jer Arbonin tim stručnjaka u području e-mail marketinga može Vam pomoći prilikom rada sa e-mail kampanjama.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.