Arbona koristi kolačiće kako bi vam osigurala personalizovano i kvalitetno iskustvo na stranici, bez prikupljanja vaših ličnih podataka. Prihvatite kolačiće ili pročitajte više informacija.
Zatražite ponudu

Digitalno oglašavanje u Srbiji raste više od evropskog proseka

Objavljeno 27.8.2024 9:49:28
Digitalno oglašavanje u Srbiji raste više od evropskog proseka
Digitalno oglašavanje u Evropi nastavlja svoj neverovatan rast uprkos ekonomskim izazovima. Prema IAB Europe AdEx Benchmark izveštaju za 2023. godinu, evropsko tržište digitalnog oglašavanja zabeležilo je rast od 11.1%. U Srbiji se očekuje još veći rast ove godine, što pokazuje da srpsko tržište prati evropske trendove i pruža velike mogućnosti u digitalnom oglašavanju.
 

Rast Digitalnog Oglašavanja

Evropsko tržište digitalnog oglašavanja zabeležilo je impresivan rast od 11.1% u 2023. godini. Ovaj rast je postignut uprkos ekonomskim izazovima, uključujući visoke kamatne stope i inflaciju.


Dijagram rasta digitalnog oglašavanja
Izvor: IAB Europe AdEx Benchmark 2023

 

 

Tržišni Potencijal u Srbiji

Srbija je druga zemlja po redu, odmah iza Turske, koja je zabeležila najveći rast u digitalnom oglašavanju u 2023. godini, čak 27,6% što je najviše u Evropi, ukoliko ne računamo apsolutno neverovatnu brojku koja nam stiže u vezi turskog tržišta, primarno zbog visoke stope inflacije u toj državi. Takođe očekuje se dodatan rast i u 2024. godini, što je iznad evropskog proseka i pokazuje veliki potencijal za digitalne kampanje i usluge.



Izvor: IAB Europe AdEx Benchmark 2023


Poboljšanje kamatnih stopa i ekonomska stabilizacija doprineli su rastu poverenja oglašivača za ulaganje u digitalno oglašavanje. Ovaj trend je vidljiv i na srpskom tržištu, gde su oglašivači sve spremniji da ulože u digitalne kanale.
 

Nove digitalne mogućnosti

Jedan od najbrže rastućih formata u digitalnom oglašavanju je audio oglašavanje. Audio formati, uključujući podcastove i streaming usluge, zabeležili su značajan rast. Naravno display, search i social oglašavanje dominiraju u potrošnji na digitalne kanale.


Dijagram rasta korištenja različitih formata u digitalnom oglašavanju.
Izvor: IAB Europe AdEx Benchmark 2023
 


Digitalno oglašavanje u Srbiji je u naletu. Ovo je pravo vreme za kompanije da povećaju svoja ulaganja u digitalne kanale. Ulaganjem u različite digitalne formate, poput display, search i social oglašavanja, možete osigurati veći domet i angažman svojih ciljanih korisnika. Uspeh u digitalnom oglašavanju leži u prilagodljivosti i inovaciji, zato budite otvoreni za nove formate i strategije.


Za dodatne savete i pomoć u implementaciji digitalnih kampanja, slobodno nas kontaktirajte.



 
Arhiva Blog postova