Prete li Google i Yahoo e-mail marketingu?

Objavljeno: 09.10.2024. | 1 minute čitanja

Google i Yahoo su, od 1. februara 2024. godine, uveli promene koje su značajno promenile e-mail marketing, posebno utičući na strategije marketinških e-mailova. Ova inicijativa, usmerena ka povećanju bezbednosti i autentičnosti e-mail komunikacije, zahtevaće primenu novih praksi i tehnologija. Iako donosi određene izazove, ove promene nude priliku za unapređenje kvaliteta e-mail marketinga. Svi marketing stručnjaci moraće da postanu inovativniji i da se fokusiraju na pružanje prave vrednosti svojim primaocima. Na taj način, Google i Yahoo ne samo da postavljaju više standarde za slanje e-mailova, već i podstiču transparentnost i sigurniju digitalnu komunikaciju, s ciljem zaštite krajnjih korisnika njihovih usluga.
 

Google i Yahoo uvode promene u vezi sa spam listama u e-mail marketingu:
Na spam listi se završava ako postoji 3 prijave na 100 poslanih mejlova

 

Uticaj na tržište


E-mail marketing možemo podeliti u tri kategorije: promocija proizvoda i usluga, B2B mailovi i B2C spameri. Ono što Google i Yahoo žele da postignu jeste da ovu treću kategoriju, B2C spamere koji šalju mejlove na milione adresa bez prethodne saglasnosti, zatrpavaju inboxe i ne nude opciju odjave, u potpunosti uklone sa svojih platformi i blokiraju kako bi sprečili dalju zloupotrebu.

Međutim, čak i ako se ne nalazite u ovoj kategoriji, to ne znači da nove promene ne utiču na vas. S obzirom na povećane zahteve za autentifikaciju i verifikaciju e-mail domena, biće potrebno uložiti dodatne napore kako bi se osiguralo da vaši mejlovi ispunjavaju nove standarde. To uključuje usvajanje strožih sigurnosnih protokola kako bi se smanjio rizik od označavanja poruka kao spam.

Osim toga, primena transparentnih mehanizama za odjavu ne samo da će vas zaštititi od potencijalnih sankcija, već će i unaprediti otvorenu komunikaciju sa primaocima. Poštovanje ovih novih pravila ne samo da će smanjiti rizik od završavanja u spam folderima, već će i pomoći u izgradnji jačeg poverenja među korisnicima.

Na kraju, ove promene nas podstiču da se usmerimo na korisnike, naglašavajući važnost slanja relevantnih i vrednih sadržaja koji istinski odgovaraju interesima i potrebama primaoca.

 

Saveti za prilagođavanje

 
  1. Autentifikacija: Pobrinite se da su vaši e-mail domeni ispravno autentifikovani pomoću DKIM i DMARC zapisa. To će vam pomoći da očuvate reputaciju vaših mejlova i smanjite šanse da budu označeni kao spam.
  2. Transparentnost i odjava: Uključite jasan i jednostavan mehanizam za odjavu u sve mejlove. Ovo nije samo u skladu sa najboljim praksama, već gradi i poverenje kod publike.
  3. Ne šaljite mejlove na privatne adrese: Sve adrese koje završavaju sa @gmail.com, @yahoo.com i slično, uklonite sa mailing liste i ne šaljite im mejlove osim ako se sami nisu prijavili i potvrdili da žele biti na vašoj mailing listi.
  4. Kvalitet pre kvantiteta: Fokusirajte se na kreiranje vrednih i relevantnih sadržaja koji će rezonovati sa vašom ciljnom publikom. Personalizovani mejlovi sa visokom vrednošću verovatnije će biti dobro prihvaćeni.

Promene koje Google i Yahoo uvode u 2024. godini predstavljaju priliku za sve marketing stručnjake da preispitaju i unaprede svoje strategije e-mail marketinga. Prilagođavanjem novim pravilima, ne samo da ćete ostati u skladu sa najnovijim praksama, već ćete i izgraditi snažnije i transparentnije odnose sa vašom publikom.
Podijeli na:
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer