Objavljeno: 09.10.2024. | 1 minute čitanja
Google i Yahoo su, od 1. februara 2024. godine, uveli promene koje su značajno promenile e-mail marketing, posebno utičući na strategije marketinških e-mailova. Ova inicijativa, usmerena ka povećanju bezbednosti i autentičnosti e-mail komunikacije, zahtevaće primenu novih praksi i tehnologija. Iako donosi određene izazove, ove promene nude priliku za unapređenje kvaliteta e-mail marketinga. Svi marketing stručnjaci moraće da postanu inovativniji i da se fokusiraju na pružanje prave vrednosti svojim primaocima. Na taj način, Google i Yahoo ne samo da postavljaju više standarde za slanje e-mailova, već i podstiču transparentnost i sigurniju digitalnu komunikaciju, s ciljem zaštite krajnjih korisnika njihovih usluga.Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.