Cost Per Click, ili skraćeno CPC, predstavlja model određivanja cena koji se koristi u online oglašavanju. Oglašivači koriste CPC oglašavanje kako bi privukli posetu na svoje web stranice i generisali potencijalne kupce ili prodaju.
Glavna prednost CPC oglašavanja je ta što oglašivači plaćaju samo kada neko stvarno klikne na njihov oglas, tako da ne gube novac na prikaze oglasa koji ne donose nikakvu akciju.
Dodatno, CPC oglašavanje pruža oglašivačima detaljne informacije o performansama njihovih kampanja, što im pomaže da donose informisane odluke o tome kako optimizirati svoje kampanje za bolje rezultate.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.