Česta pitanja

Google Ads

Šta znači CPM?

CPM ili cost per mile je merna jedinica koja se koristi u digitalnom oglašavanju za merenje cene prikaza oglasa hiljadu puta. CPM se najčešće koristi u display oglašavanju, gde oglašivači plaćaju za broj prikaza njihovih oglasa na web stranicama ili aplikacijama.

CPM se računa deljenjem ukupnog troška oglašavanja sa brojem prikaza oglasa, a zatim se taj rezultat množi sa 1000. Na primer, ako oglašivač potroši 1000 evra na kampanju koja generiše 100.000 prikaza oglasa, CPM bi iznosio 10 evra.

CPM je koristan za oglašivače jer im omogućuje poređenje troškova oglašavanja na različitim kanalima i kampanjama. Takođe im pomaže u proceni troškova dosezanja određene publike. Međutim, CPM ne uzima u obzir efikasnost ili angažovanje oglasa, pa bi oglašivači možda trebali koristiti druge merne podatke poput procenta klikova ili stope konverzije kako bi procenili uspešnost svojih kampanja.

 

Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer