Objavljeno: 01.09.2022. | 1 minute čitanja
Kako pronaći i povezati se sa ljudima koji žele upravo Vašu aplikaciju? Kampanje za aplikacije olakšavaju promociju aplikacija na Google-ovim najvećim mrežama, uključujući:Google će, kako smo već naveli, za Vas napraviti oglase od teksta i digitalnih elemenata koje ste postavili. Google takođe upravlja licitiranjem i ciljanjem kako bi povećao rezultate kampanje za postavljeni cilj i proračun.
Šta još treba uraditi ručno:
Najvažnije je, prilikom izrade kampanje, odabrati pravi cilj kampanje. Imate dve mogućnosti:
Oba cilja optimizuju oglase prema postavljenoj ponudi. Oglasi za instalaciju koriste model određivanja cene po instalaciji (CPI), dok akcije u aplikaciji koriste cenu po radnji (CPA):
Odaberite "Install Volume" kada želite da privučete što više novih korisnika aplikacije. Iznos licitacije trebalo bi da bude prosečan iznos koji želite da potrošite svaki put kad neko instalira Vašu aplikaciju.
Odaberite "Radnje u aplikaciji" kada želite da pronađete korisnike za koje je verojatnije da će izvršiti radnju u aplikaciji, poput kupovine, prelaska na drugi nivo, itd. Ako odaberete ovaj cilj, važno je postaviti praćenje konverzija kako bi Google mogao da razume ove radnje i optimizuje za Vaše ciljeve.
*Takođe, trebalo bi da imate najmanje 10 različitih korisnika koji svakodnevno završavaju Vašu postavljenu radnju u aplikaciji za ovu vrstu cilja. Ako postavljena radnja u aplikaciji ne zadovoljava ovaj zahtev, moraćete da odaberete drugu radnju u aplikaciji koja je ispunjava.
Zapamtite, Google prikazuje oglase koje prikazuje tekst koji ste postavili i digitalne elemente koje ste dodali. Da biste maksimalno iskoristili oglase, trebalo bi da nastavite da menjate tekst (ako ste Google-u dali dovoljno vremena da testira Vaše oglase) i isprobati različite slike ili video zapise. Takođe, dodajte slike različitih veličina i orijentacija kako bi se Vaši oglasi prikazivali na svim položajima.
Promena kojom je nedavno Google obavestio svoje korisnike, a tiče se App Installs kampanja odnosi se na to da će Google prilikom optimizacije kampanja i u procesu samog učenja o Vašoj aplikaciji koristiti i odredišnu stranicu aplikacije, a ne samo informacije koje se nalaze u Google Play prodavnici. Tako će se prikupiti više informacija pa ćete moći da isporučite bolje oglase, boljoj i kvalitetnoj publici jer će algoritam upoznati aplikaciju.
Takođe, Apple je u toku sa implementacijom novih pravila o privatnosti za korisnike iOS-a 14. To može uticati na izvođenje Vaše iOS kampanje u Google Ads-u.
Google univerzalne kampanje za aplikacije nisu jedina vrsta oglasa koju možete i treba da koristite. Za oglašavanje Vaše mobilne aplikacije možete koristiti mnoge druge, uključujući Facebook, Instagram i još mnogo toga. Za sve nedoumice i pravu strategiju oglašavanja slobodno nas kontaktirajte!
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.