Objavljeno: 22.09.2022. | 1 minute čitanja
Nakon što je testirao opciju tokom aprila, Instagram je grid pinning omogućio svim svojim korisnicima. Novom funkcionalnošću tako je otvoren dodatni prostor za kreativnost vlasnika Instagram profila.
Vratite se korak unazad kako biste pogledali ceo feed i uverili se da je objava zakačena. Pinn-ovane objave možete prepoznati i po ikoni čiode u gornjem desnom uglu. U slučaju da ste zakačili objavu sadržanu od više fotografija, ikonicu koja označava galeriju zameniće ikonica zakačene objave.
Još su Vam preostala dva mesta za zakačene objave, pa ukoliko želite, odaberite dodatne dve objave i ponovite isti postupak.
Imajte na umu da redosled kojim ste zakačili objave igra ulogu u redosledu njihovog prikazivanja na feedu. Naime, poslednja objava koju ste zakačili prva se pokazuje na Vašem profilu.
Srećom, objave koje ste zakačili možete i otkačiti. Postupak je identičan onom za pinn-ovanje, samo što u meniju na mestu “Zakači na svoj profil” sada stoji “Otkači sa profila”. Odaberite tu opciju, vratite se na pregled profila i uverite se da objava zaista više nije zakačena na vrh profila. Ukoliko se poigrate pinn-ovanjem i unpinn-ovanjem, možete lako postići željeni redosled objava.
Iako je dostupna svima, kompanije i poslovni nalozi verovatno će imati najviše koristi od ove opcije. Donosimo i nekoliko predloga kako koristiti zakačene objave:
Kratkotrajne ponude
Imate trenutno u toku neku akciju ili popust na određeni proizvod? Zakačena objava može biti korisna kako bi Vaši kupci lako videli tu informaciju.
I mi smo nedavno iskoristili pinned post upravo za tu namenu - u toku su bile prijave za našu Akademiju digitalnog marketinga koja se održava uživo u Arboninim prostorima u Zagrebu. Kako je tema bila aktuelna, a vreme prijava ograničeno, zakačili smo tu objavu kako bi bila lako dostupna i vidljivija svima koji posete naš Instagram profil.
Istaknuti sadržaj
Jeste li, na primer, nedavno u prodaju pustili novu kolekciju odeće? Ili u svoju ponudu uvrstili novog proizvođača? Možda objavili novi sadržaj na YouTube-u? U takvim i sličnim slučajevima možete koristiti pinned posts kako biste istakli novitete i sadržaj u Vašoj ponudi ili na drugim Vašim kanalima.
Sezonski sadržaj
Zimski praznici ili letnja sezona, primeri su kada takođe možete da istaknete prigodan sadržaj.
Recenzije kupaca
Ukoliko imate snimljene recenzije kupaca odnosno klijenata koje ste objavljivali, ovo može biti odlična prilika kako biste ih istakli i pokazali svima šta o Vama misle oni koji su isprobali Vaše proizvode ili usluge.
Bez obzira želite li istaći neki svoj proizvod, posebnu ponudu ili pozitivna iskustva drugih, označene objave mogu Vam u tome pomoći s obzirom da su prvi sadržaj koji potencijalni kupci vide kada posete Vaš profil. Kako bi im ponudili što kvalitetniji sadržaj, a niste sigurni kako, uvek nam se možete javiti. Naši stručnjaci za digitalni marketing pomoći će Vam da napravite strategiju, uočite prilike, kao i da stvorite dobar sadržaj koji će privlačiti pažnju.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.