Kako da izračunate mesečni proračun potreban za AdWords marketing ?
Oglašavanje na Google AdWordsu danas je jedan od najpopularnijih, ali i najefikasnijih načina reklamiranja. Cilj AdWords kampanje je ponuda proizvoda i usluga klijentima koji preko internet pretraživača traže upravo taj proizvod ili uslugu. Ovo je ujedno i jedan od načina oglašavanja gde će oglas otvoriti i pročitati samo ciljana osoba, odnosno potencijalni kupac. AdWords kampanja se zasniva na kvalitetnom odabiru i postavljanju ključnih reči preko kojih će klijent doći do Vas. Svaka ključna reč naplaćuje se u zavisnosti od konkurencije, popularnosti i broja prosečnih mesečnih pretraživanja. A koliki je mesečni proračun potreban da bi AdWords marketing bio uspešan, zavisi od toga na koliko se i na kakve ključne reči cilja.
Ako je proračun za marketing ograničen, potrebno je što bolje iskoristiti svaku paru. U tom slučaju oglas se neće prikazivati onoliko puta koliko biste možda to želeli, a postoji mogućnost i da se uopšte ne prikazuje. Kako bi se sprečila veća potrošnja nego što korisnik može da priušti, postoje neki saveti kojih se treba pridržavati. Prvi korak je snižavanje licitacije za kampanje koje su ograničene proračunom, zatim omogućavanje automatskog licitiranja na AdWords alatu kako bi se ostvarilo što više klikova unutar dnevnog proračuna, a za oglase odaberite opciju “standardna dostava”. Snižavanje licitacije u AdWords kampanji omogućava ostvarivanje više klikova što za rezultat može da da više potencijalnih kupaca ponuđenog proizvoda ili usluge.
Postavljanje proračuna kampanje može da se uporedi sa odlaskom na godišnji odmor. Znate koliko je važno da sve dobro isplanirate, ali i da ostavite mesta za neočekivane okolnosti. AdWords marketing odličan je način rekamiranja preko interneta jer možete da odredite dnevni proračun za svaku kampanju. To možete da izračunate tako što ćete da odredite prosečnu cenu po kliku, neka je ona 1e, a želite ostvariti 100 klikova, po tome će Vam trebati 500,00 e dnevno što znači oko 2.000,00 e mesečno.