Liste posetioca za remarketing u Google Analyticsima
Google Analytics nudi mogućnost kreiranja popisa korisnika koji su napravili određeni tok akcija na vašem sajtu. Dinamički remarketing omogućava prikazivanje oglasa onim
korisnicima koji su posetili vaš sajt. Tako možete prethodnim posetiocima servirati oglase proizvoda ili usluga koje ih zanimaju i koje su kliktali.
Ovo je sažetak najbitnijih karakteristka listi posetioca za dinamički remarketing koje omogućuje Google Analytics. Ako ste hteli brzo i jednostavno objašnjenje ili ste tražili definiciju koju ćete koristiti u svom izlaganju, to će biti dovoljno.
Za sve vas koji želite da razumete kako stvarno funkcionira proces kreiranja listi, kakve one mogu biti i saznati korisne savete, nastavite čitati.
Google Analytics je moćan alat koji beleži sve detaljne informacije o korisnicima vaše web stranice. Možete da vidite ko posećuje web sajt, kolika je stopa napuštanja stranice, ali i puno više.
Kako se ne bi pogubili u svim mogućnostima koje nam Analytics nudi, vratimo se na definiranje publike za remarketing.
Kreiranje publike se izvodi u Admin panelu Analytics računa.
Listu možete kreirati prema korisnicima koji su napustili proces konverzije
Primer toka korisničkih akcija može biti: Početna stranica > Stranica specifične usluge.
Kada u Analyticsima označite korisnike koji su napravili ovaj korak, ali nisu npr. zatražili ponudu, možete im se obratiti personaliziranom porukom. Možete da izradite publiku za svaku fazu korisničkog putovanja (eng. customer journey) ili za svaku uslugu.
Kako bi se obratili samo korisnicima koji još nisu izvršili konverziju uključite korisnike koji su izvršili sve prethodne korake, a isključite one koji su zatražili ponudu. Tako bi postavljanje funkcioniralo u našem primeru.
Tako kreirane liste možete koristiti u kreiranju Google Ads oglasa. Mogućnosti je mnogo. Na vama je samo da odaberete ciljane korisnike ili još bolje, agenciju koja će za vas napraviti sav ovaj mukotrpan posao.
Arbona je agencija za digitalni marketing sa Google Analytics Certified Partner oznakom te takođe imamo Google Analytics Certified Individual zaposlene
Možete da kreirate listu s korisnicima koji su posetili bilo koju stranicu
Ovo će funkcionisati samo ako svaka stranica ima jedinstven naslov (url).
Recimo kako vaša web adresa privlači velik promet, ali ne ostvarujete dovoljan broj konverzija. U tom slučaju korisnicima možete pružiti dodatne informacije o vašem proizvodu ili usluzi. Ispričajte im o pogodnostima korištenja vaše usluge, što mogu dobiti ili zašto odabrati baš vas.
Možete se odlučiti i za drukčiji pristup pa korisnicima približiti vašu firmu kroz vaše zaposlene. Umesto klasičnih opisa usluga, u njih dodajte podatke o vašim zaposlenicima. Naravno, za ovako nešto morate imati njihov pristanak.
Lista za remarketing može sadržavati samo vredne korisnike
Šta vama znači vrijedan korisnik ne mora odgovarati definiciji vrednog korisnika neke druge web stranice.
Recimo kako su to najčešće korisnici:
- koji su izvršili očekivanu konverziju
- izvršili su je više puta
- pokazali su interes za ekskluzivne usluge.
Kako su sami već pokazali velik interes za vaše usluge ili proizvode svakako želite nastaviti komunikaciju s njima. Zamislite kupca koji je ušetao u vašu fizičku prodavnicu, a znate kako je pre mesec dana kupio neki skupoceni artikl. Kako ćete se odnositi prema njemu? Sigurno ga nećete zanemariti i pustiti da sam luta prodajnim prostorom. Isto je i sa web kupcima.
Google Analytics vam to omogućuje. Zašto ne biste iskoristili ovakvu mogućnost?
Ako već niste,
kreirajte Analytics račun i unovčite vaše prisustvo na internetu. Ako trebate bilo kakvu pomoć ili želite da se mi pobrinemo za ovaj deo vašeg poslovanja, obratite nam se. Rado ćemo vam pomoći.