Objavljeno: 06.06.2014. | 1 minute čitanja
Ako želite da geografski ciljate svoje korisnike u AdWords kampanji moraćete da budete spremni da promenite strukturu svojih kampanja. Geografsko ciljanje ne možete da namestite u konsolidiranim kampanjama koje ste kreirali da bi vam bilo lakše da upravljate sa njima, ali se može ciljati ako strukturišemo kampanju po određenim lokacijama koje su nam zanimljive za oglašavanje. U ovom članku objasniću kako lokacije utiču na strukturu vaše kampanje i koje stvari bi trebalo da izmenite kako biste imali poboljšanu kampanju sa dodatnim pogodnostima.Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.