Geografsko ciljanje u AdWords-u

Objavljeno: 06.06.2014. | 1 minute čitanja

Ako želite da geografski ciljate svoje korisnike u AdWords kampanji moraćete da budete spremni da promenite strukturu svojih kampanja. Geografsko ciljanje ne možete da namestite u konsolidiranim kampanjama koje ste kreirali da bi vam bilo lakše da upravljate sa njima, ali se može ciljati ako strukturišemo kampanju po određenim lokacijama koje su nam zanimljive za oglašavanje. U ovom članku objasniću kako lokacije utiču na strukturu vaše kampanje i koje stvari bi trebalo da izmenite kako biste imali poboljšanu kampanju sa dodatnim pogodnostima.

Licitacije prilagođene lokaciji

Većina kampanja nema istu konverziju prema lokaciji. U nekim slučajevima razlike su male, ali u nekim slučajevima zna biti dramatičnih razlika. Da bismo izbegli ovakve greške, odnosno da bismo uštedeli na budžetu, potrebno je da kreiramo zasebne kampanje za svaku od lokacija.

Lakši način za prilagođavanje licitacije po lokacijama jeste bid modifier pomoću kojeg možete da automatski podesite licitacije za pojedine lokacije koje ciljate.


Pre nego što možete da namestite licitacije pomoću bid modifier-a, morate da dodate lokacije koje želite da ciljate u svojoj kampanji.

Geografski specifični oglasi i proširenja

Jedan od glavnih razloga razdvajanja kampanje su oglasi. Oglasi koji se prikazuju ne mogu da budu isti za neko veliko područje. Mogu se razlikovati u jeziku, dijalektu, običajima itd. Još jedan razlog zbog čega se kampanje moraju razdvajati po lokacijama su proširenja (extensions). Za svaku lokaciju u kampanji možete imati drugačije ponude, drugačije site linkove ili proširenja lokacije koje želite da koristite u svojoj kampanji.

Sa proširenjem lokacije možete da odaberete posebno licitacije za korisnike koji su u blizini vaše lokacije. Možete da postavite radijus u kilometrima oko svoje lokacije i da namestite licitacije za tu grupu korisnika.

Podijeli na:
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer