Snaga remarketing oglašavanja

Objavljeno: 29.01.2016. | 1 minute čitanja

Kroz poslednjih par godina primetio sam da mali broj oglašivača koristi remarketing (ponovljeni marketing). Najčešći razlozi su bili jer ne znaju da postoji, i da oglasi koji se prikazuju svuda po web stranicama iritiraju korisnike. Oni koji tako misle, verovatno pogrešno koriste remarketing ili imaju pogrešno shvatanje o njemu. Mi koristimo remarketing još od 2012. godine i trošimo značajni budžet na taj kanal oglašavanja. Remarketing je bitna komponenta kod online oglašavanja, a u nastavku pročitajte i zašto.
 

 
Povećavanjem broja prikazivanja oglasa, konverzija raste. Statistika je pokazala da korisnici koji su videli vaš oglas nekoliko puta, i kad na kraju i kliknu na njega, konvertiraju duplo više nego uobičajeno. Moramo da razumemo da su ljudi danas veoma zauzeti i mnogo toga im se događa u životu. Remarketing je diskretan podsetnik korisnicima da dovrše ono što su započeli na vašoj web stranici, dok se istovremeno brendirate i šaljete poruku korisnicima svaki put kada vide vaš oglas. Na taj način korisnici vas mogu bolje upoznati, pa vam počinju verovati i kada budu imali slobodan trenutak postoje velike šanse da će poslovati sa vama.
 

 
Google display network i Facebook nude najveći doseg. Gde je najbolje da se vaši remarketing oglasi prikazuju? Najveći i najbolji doseg nudi Google display mreža i Facebook. Google display mreža pokriva 90% korisnika interneta u svetu od toga 65% koji koriste internet svaki dan. Više od bilion oglasa prikazano je kroz svaki mesec prema više od milijardu korisnika. Facebook ima 1,4 milijardu korisnika a više od milijardu ga koristi svaki dan. Remarketing je najbolji način za promoviranje branda. Veoma je teško da gradite brand koristeći oglase sa veoma malo teksta i oslanjajući se na organske rezultate pretraživanja, koji imaju limitiran broj znakova koji se mogu koristiti, i ne podržavaju logotipove i ostale vizualne elemente koji se inače koriste pri promovisanju branda. Display remarketing fantastičan je za građenje vašeg branda jer možete da koristite puno vizualnih elemenata u slikovnom oglasu koji će privući pažnju korisnika, pa će vas i lakše upamtiti. Search oglasi daju najviše konverzija, ali display oglasi ne zaostaju mnogo. Naravno search oglasi imaju najveću stopu konverzije, jer se pojavljuju upisivanjem ključnih reči u pretraživače. Display oglasi pre nisu bili toliko popularni niti su imali neke konverzije, ali danas zahvaljujući remarketingu i ostalim naprednim opcijama za targetiranje, stopa konverzije značajno se povećala, pa konkurišu search oglasima. Iz grafikona ispod možemo da vidimo da je stopa konverzije u nekim delatnostima čak i bolja.

Izvor: Wordstream korisnici – statistika, stopa konverzije

 
Remarketing konvertira tako dobro jer je istorija pretraživanja neverovatno jak prediktivni signal za buduće aktivnosti kupovine. Remarketing klikovi su jeftiniji. Cene klikova kod display oglašavanja značajno su jeftinije nego kod search oglašavanja. Što je bolji CTR, to će cena klika biti manja. Na slici ispod prikazan je primer gde se vidi poređenje cene klikova po delatnostima.
Izvor: Wordstream korisnici – statistika, cijena klikova

 
Remarketing je bitna komponenta plaćenog oglašavanja. Ne dopustite da korisnici koji su iskazali interesovanje za vaš proizvod ili uslugu nikada više ne čuju za vas.

Podijeli na:
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer