Objavljeno: 10.03.2020. | 1 minute čitanja
Da li ste znali da preko 77% odsto korisnika smartfona u Srbiji koristi Viber?
Viber je proveo istraživanje među Srbima. U anketi je učestvovalo više hiljada njegovih korisnika i pokazalo se kako je slanje tekstualnih poruka
omiljeni način komunikacije sa uskim krugom prijatelja.
Da podsetimo, Viber je besplatna komunikacijska platforma koja vas putem interneta povezuje sa bilo kim u svetu.
Viber je svoje mesto pronašao na pametnim telefonima Srbima svih strasosnih grupa. Ipak Viber najviše koriste oni iz
grupe 24 - 44 godina. Ne čudi njihova privrženost ovom modernom, sigurnom i ličnom obliku komunikacije. Navikli su da dobijaju informacije odmah pa za komuniciranje radije koriste ličnije i modernije kanale. Na akcije reagiraju brzo i žele brend koji može da ih prati u stopu.
73% svih ispitanika su ljubitelji klasičnih tekstualnih poruka, u odnosu na glasovno ili video ćaskanje.
čak 21% naših ispitanika misli da su stikeri najbolji za komunikaciju, možda zbog emotivne vrednosti koju dodaju razgovorima
Već sada možete da pogodite, mislimo da
Viber može da pomogne većini brendova. Nekim našim partnerima je već doneo rezultate kojima su jako zadovoljni!
Pre svega, šta su Viber promo poruke?
Viber promo poruke su visoko personalizovan, moderan oblik marketinške komunikacije.
Viber je jednostavna intuitivna aplikacija kojoj korisnici veruju. Istraživanje sprovedeno nad vše hiljada Viber korisnika u Srbiji pokazuje kako je baš sigurnost ključni razlog zašto biraju Viber kao messaging aplikaciju. Srbi vole i napredne opcije upravljanja Viber porukama, sve je u skladu s GDPR-om, a cela aplikacija od nedavno radi puno brže.
Viber promo poruka može sadržavati:
- logo firme + naziv
- tekst (do 1000 znakova)
- vizual
- CTA dugme (npr. Saznaj više ili Kupi odmah)
Super je što Viber promotivne poruke otvara gotovo 99% ciljane grupe. Zamislite samo koliko je efikasna promotivna poruka koja će stići do vaše publike, pritom ne trošeći budžet na klijente i korisnike koje vaša usluga ne zanima!
Viber promotivne poruke drže korisnike aktivnim
Viber i slične aplikacije, drastično su promenile način na koji komuniciramo sa porodicom, prijateljima i manje-više svima. Poruka poslana putem Vibera je besplatna, aplikacija se besplatno preuzima, a razgovori su zaštićeni dvostrukom enkripcijom.
Viber je dinamična aplikacija.
Korisnici Viber prosečno dnevno pokrenu 12 puta, šalju više od 20 poruka dnevno, a koriste ga više od 30 min dnevno.
Korisnici danas žele da komuniciraju sa brendovima tamo gde se nalaze. Korisnici žele Viber promo poruke.
Viber promotivne poruke generišu leadove
Da bi slali Viber promo poruke, morate imati tel. broj korisnika, a korisnik treba imati aplikaciju instaliranu na svom pametnom telefonu.
Jednom kada korisnik dobije Viber poruku, samo jedan klik ga deli od dolaska na vaš web. Šta još da poželite od marketinškog kanala?
Viber je jasan i prilagodljiv komunikacijski kanal koji (već zainteresovanog!) korisnika dovodi na vaš web samo jednim klikom.
Viber promotivne poruke su multifunkcionalne
Viber promo poruke su idealan način za direktnu komunikacije sa korisnicima, ravno sa ekrana na njihovom dlanu.
Viber promo poruke omogućuju
korišćenje svih onih interaktivnih stvari bez kojih se komunikacija danas ne može zamisliti. U vašu promo poruku dodajte logo, fotografije, emotikone, CTA dugmiće i mnogo više.
Opcije za personalizaciju su brojne, a vizuali i ton komunikacije mogu se u potpunosti prilagoditi vašem brendu i pojedinoj kampanji.
Viber promotivne poruke najčešće se koriste za:
- rešenje napuštene korpe kod webshop kupovine
- booking
- slanje potvrda (o učestvovanju, nagradnoj igri, o dostavi)
- promociju novih ponuda i proizvoda
- najavu popusta
- slanje obaveštenja o vraćanju
- funkcionalnosti loyalty programa
Osim toga, možete ih koristiti za traženje radnika, povećanje svesti o brendu i slično.