Objavljeno: 15.10.2019. | 1 minute čitanja
Pre 20 godina niko od nas nije slutio da će jednoga dana postojati nekakve
“društvene mreže” koje će imati tako velikog uticaja na naš svakodnevni život.
U današnjem modernom vremenu putem društvenih mreža sklapaju se poslovi, nova poznanstva, održavaju veze na daljinu, sakupljaju informacije, prenose najveselije uspomene života, pronalaze hobiji.... Čak je i “razmenjivanje brojeva telefona” zamenjeno
razmenom profila na društvenim mrežama.
Korisnici Facebooka smatraju se tradicionalnijim u odnosu na korisnike Instagrama, koji je samo došao kao nadogradnja na naš virtuelni društveni život. Danas su čak i ptice na grani čule za ove
dve vodeće društvene mreže.
Korisnici koji preferiraju
Facebook važe za one koje vole da sklapaju prijateljstva, vole da učestvuju u nagradnim igrama koje njihovi omiljeni brendovi organizuju često kao i zbog mogućnosti praćenja trenutnih akcija.
Ljubitelji fotografije su opčinjeni
Instagramom zbog brojnih mogućnosti obrade fotografija raznim vrstama filtera, ali takođe i samom idejom Intagrama da se fotografijama zabeleži život.
Pored zabave, Instagram je postao svet u kome se može naći
ponešto za svakoga. Tu dizajneri nalaze svoje ideje, ljubitelji putovanja otkrivaju nove destinacije, gurmani pronalaze svoje nove omiljene restorane, a šefovi kuhinja svoje ideje.
Sve u svemu, želite li da budete u koraku s konkurencijom i dođete do ciljane publike, vreme je da se angažujete i da se
oglašavate na društvenim mrežama.
Ako niste sigurni na kojim društvenim mrežama to da uradite, za sve postoji rešenje! U ovom slučaju, naša
infografika! Dobro proučite našu infografiku i otkrijte
koja vas društvena mreža poziva da se na njoj oglašavate.
Broj korisnika stalno raste....
Zanimljivo je da je
2015. godine na Instagramu u Srbiji bilo oko
360.000 korisnika, dok je danas ta cifra i više nego utrostručena .
Većinu korisnika su žene, dok je
muškaraca manje za 90.000. Korisnici starosti
između 18 i 34 godine čine
70% ukupnih korisnika ove mreže.
Što se tiče geolokacije može se reci da je
Instagram najpopularniji u Beogradu.
Iz podataka se može zaključiti da se sve više mladih, a i starijih okreće
Instagramu što radi zabave što radi deljenja slika. Kada govorimo o
oglašavanju na društvenim mrežama, veliku ulogu imaju i
interesi korisnika prema kojima možemo usmeriti naše oglase. Verujemo da će oglašivačima biti zanimljivo da vide da se:
- na Facebooku i Instagramu u grupi interesa "Hobiji i aktivnosti" najviše nalaze korisnici koji su usmereni na umetnost i muziku
- na Facebooku u grupi interesa "Zabava" najviše nalaze korisnici koji vole igre i videoigre te muziku, dok se na Instagramu pretežno nalaze oni koji vole automobile i sve vezano za njih
- na Facebooku i Instagramu mnogo korisnika vole da prate pojedini sport ili se njime aktivno bave
- na Facebooku u grupi interesa "Shopping" najviše nalaze korisnici koji uopšteno vole shopping kao i kupovinu odeće, dok Instagram korisnici pretežito vole da kupuju igračke.
I pored mogućnosti koje Instagram pruža, naši ljudi su i dalje verni i brojniji na Facebook-u. Ipak se kod nas stvari ne menjaju tako lako :)