Objavljeno: 20.03.2024. | 1 minute čitanja
U digitalnom svetu gde se privatnost korisnika sve više ceni, Google je od 6. marta 2024. uveo dve revolucionarne novosti na Evropskom tržištu - Consent Mode i Enhanced Conversions. Ove karakteristike nude kompanijama mogućnost da usklade svoje online marketinške strategije sa najnovijim zahtevima privatnosti koje su zakonom propisane, a reguliše ih Agencija za zaštitu ličnih podataka. Kako ove tehnologije funkcionišu, šta se sve menja njihovim uvođenjem te kako korisnici stranica imaju koristi od veće transparentnosti i kontrole ćemo objasniti u daljem tekstu.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.