CRO optimizacija

Šta je tačno CRO optimizacija?

 
SEO optimizacija je odgovorna za privlačenje većeg broja online posetilaca na vašu web stranicu, ali koliko njih zapravo izvrši željenu radnju na stranici?
 
Na primer, koliko posetilaca postaje vašim kupcem? Koliko njih se prijavljuje na bilten? I koliko njih šalje upit?
 
Ovde dolazi do izražaja CRO optimizacija ili napredna SEO optimizacija.
 
Optimizacija stope konverzije (Conversion Rate Optimization), je tehnika koja ima za cilj pretvaranje posetilaca vaše web stranice u aktivne korisnike. Generalno, to znači da će CRO optimizacija podstaći posetioce da izvrše željenu radnju koju očekujete od njih. 


Šta može da bude konverzija?


Vrste online konverzija
Dakle, SEO optimizacija ima za zadatak da vam dovede online saobraćaj, dok će CRO taj saobraćaj da pretvori u zaradu.

 

CRO Optimizacija usluga uključuje

 
  • Detaljnu analizu ponašanja korisnika web stranice
  • Smernice za dizajn korisničkog interfejsa
  • Detaljno izvešćivanje, analiza i implementacija na stranici
  • Eksperimenti dizajnirani za vašu web stranicu i posetioce
  • Postavljanje ciljeva, praćenje rezultata
  • Praćenje kretanja korisnika putem tzv. Heatmapa
  • A/B testiranja
  • Postavljanje dodatnih interakcija s web stranicom
  • Analiza web stranice - različiti uređaji i internet preglednici
  • Segmentacija korisnika prema analizi trenutnih korisnika
  • Definiranje strategija specifičnih za uređaj
  • Predlozi izrada odredišnih stranica za potrebe A/B testiranja


Cena na upit.


Mali rečnik CRO pojmova

 
Bounce Rate Bounce Rate
Bounce Rate
CRO optimizacijom se smanjuje Bounce Rate. Bukvalno bismo ga preveli kao odskočna stopa, a zapravo znači procenat izlaska iz web shopa odmah nakon posete prvoj stranici i to bez ikakve interakcije! Odskočna stopa nije ni toliko loš prevod jer se korisnik u tom trenutku ponaša kao prava lopta. Dotakne vaš web shop i brže-bolje se odbije od njega. A to stvarno ne želite da doživite. Barem ne prečesto. 
 
Heat mapa Heat mapa
Heat Map
Oduvek vas je interesovalo na kojem su se delu stranice korisnici najviše zadržavali? Ili na koje im je elemente često bežao pogled? Na šta su najviše kliktali? Ovde nam u pomoć dolazi Heat Map (toplinska mapa stranice). Toplinske mape nam mogu pomoći da bolje razumemo ponašanje posetilaca na stranici kako bismo poboljšali njene performanse i tako duže zadržali korisnike na stranici. 

 

A/B testiranje
Jeste li se ikada pitali šta će bolje da prođe? Naslov napisan u sveprisutnom Arial fontu ili biste se radije kockali i prekršili sva pravila dobrog dizajna i rizikovali sa Comic Sansom? A šta je sa bojom? Zelena boja CTA dugmića (poziva za akciju) ili crvena? Na šta će se više kliktati? A šta ćete napisati na dugmiću? “Zatražite ponudu!” Ili “Pošaljite upit”? Sva sreća pa ne morate da nagađate jer tu je A/B testiranje! Pravilnim A/B testom moguće je otkriti bolje rešenje za sve nedoumice i tako smanjiti stopu izlaska iz web sajta. 


Landing stranica Landing stranica
Landing stranice (Odredišne stranice)
Ako ćemo se voditi bukvalnim prevodom, Landing stranica je stranica na koju korisnik “sleti” i sa kojom se sreće prvi put. Dakle, to može da bude stranica “o nama”, vaš blog, kategorija proizvoda ili čak početna stranica. Na primer, napisali ste odličan blog o biciklističkim kacigama i neko je putem Google-a baš tražio informacije o biciklističkim kacigama. Na spisku rezultata je ugledao post sa vašeg bloga, kliknuo na njega i došao na blog koji se u ovom slučaju nalazi u ulozi landing stranice. Da je korisnik na blog došao kroz meni vaše stranice, tada blog ne bi mogli da nazovemo landing stranicom.

 

Zatražite savet ili ponudu bez ikakve obaveze


Za besplatno savetovanje i ponudu za CRO optimizaciju možete da nas kontaktirate putem web obrascae-maila info@arbona.rs ili na sledeći telefonski broj: 
  • +381 66 802 0558
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM