Google Ads

Šta znači CPM?

CPM ili cost per mile je merna jedinica koja se koristi u digitalnom oglašavanju za merenje cene prikaza oglasa hiljadu puta. CPM se najčešće koristi u display oglašavanju.
Saznajte više

Šta znači CAC?

CAC ili trošak sticanja kupca je ukupni trošak koji je potrebno tvrtki da bi stekla novog kupca. CAC je ključna mjera u marketingu i poslovanju jer pomaže tvrtkama da odrede troškovnu učinkovitost svojih marketinških i prodajnih napora.
Saznajte više

Šta znači CPA?

CPA ili cena po akviziciji (engl. cost per acquisition) je metrika koja se koristi u digitalnom oglašavanju za merenje ukupnog troška sticanja kupca ili potencijalnog klijenta. Takođe je poznata kao cena po akciji ili cena po konverziji.
Saznajte više

Šta znači CPC?

Cost Per Click, ili skraćeno CPC, predstavlja model određivanja cena koji se koristi u online oglašavanju. Oglašivači koriste CPC oglašavanje kako bi privukli posetu na svoje web stranice i generisali potencijalne kupce ili prodaju.  
Saznajte više

Šta je Google keyword planner?

Google Keyword Planner je besplatan alat koji se koristi za istraživanje ključnih reči i fraza koje ljudi koriste prilikom pretraživanja na Google-u. 
Saznajte više
Blog meni
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM