Case study Cinestar
- Bioskop
„Arbonin pristup klijentu je vrlo kvalitetan i profesionalan. Njihov predlog za online poslovanja firme je rezultirao povećanjem posećenosti Web sajta i unapređenjem poslovanja. Ukoliko želite da poboljšate online marketing svoje firme Arbona je agencija koja će najbolje znati kako da to i ostvarite.“
- Josip Golubić
- IT manager
- Blitz CineStar
SEO
Optimizacija Web sajta za pretraživače uključuje niz koraka čiji je cilj postizanje bolje pozicije u rezultatima pretraživanja Web sajt po određenim ključnim rečima. SEO se deli na Onsite i Offsite optimizaciju. OnSite optimizacija se radi na stranici koju želimo optimizirati, a OffSite optimizacija podrazumeva sve radnje koje se rade izvan stranice koju želimo optimizovati.
SEO studija slučaja
Blitz CineStar, jedni od najvećih bioskopa koriste SEO za dostizanje visokih pozicija na pretraživačima.
CineStar Cinemas je jedan od najvećih bioskopa distributera firme Cinemas film i video distribucija najvećeg nemačkog bioskopa CineStara. U multipleksima CineStar-a godišnje se prikaže oko 150 novih filmskih naslova.
Do uspeha sa SEO-om
U samom početku CineStar Cinemas nije koristio SEO te je na određene ključne reči bio jako loše pozicioniran. Nakon što smo krenuli sa SEO optimizacijom jasno smo odredili CILJ za CineStar Cinemas – povećati promet Web sajta dovođenjem određenih grupa korisnika koji imaju interes za tu tematiku. Izradili smo dugoročni plan SEO kampanje te tako uštedeli dosta vremena i povećali produktivnost. Pomoću digitalne agencije Arbone analizirali smo njihov sajt te smo dobili precizniji uvid u trenutno stanje sajta koji su problemi i što zapravo koči rangiranje i veći organski promet. Nakon analize kreirali smo ostale smernice i započeli optimizaciju.
"Dogodio se pomak u rangiranju i količini organskog prometa, autoritet naše stranice se podigao, svi ključni elementi su dovedeni na jedan viši, kvalitetniji nivou. Nakon SEO izmena koje je Arbona napravila držimo prve pozicije na Googleu za sve ključne reči te nam se povećao promet na stranici." - J. Golubić
"Na kraju svakog meseca dobijamo izveštaj za prethodni mesec kako bi uz Arbonu videli kakva je statistika. Praćenjem statistike možemo održavati kontinuitet uspešnosti, dok praćenjem pozicioniranja ključnih reči možemo da vidimo određene prilike koje je potrebno iskoristiti pre nego to učini konkurencija." - J. Golubić