Tvoj Toner - povećanje broja narudžbina za 70% i porast impresija i klikova

Case study AdWords oglašavanje: Tvoj Toner i Arbona


O KLIJENTU - TVOJ TONER


Tvoj Toner je dinamičan i inovativan web shop čija je osnovna delatnost prodaja originalnih, zamenskih tonera i tinti, najam printera, fotokopirnih uređaja i održavanja računarskih sistema i printera. Svoju je kampanju većinom usmeravao prema Zagrebu i polako je želio da se okrene i prema ostatku Hrvatske posebno prema obalnom području. Kao web shop, Tvoj Toner je prepoznao nužnost kvalitetnog oglašavanja i nakon samostalnog vođenja AdWords kampanje shvatio da mu manjak vremena i iskustva predstavlja glavni izazov.

 

PRETHODNA ISKUSTVA I PROBLEMI SA KOJIMA SE TVOJ TONER SUSREO


Nedostatak vremena i iskustva za samostalno vođenje kampanje i nedostatak redovnog praćenja i poboljšanja kampanje je navelo Tvoj Toner da promeni nekoliko agencija. Kroz prethodno samostalno vođenje i saradnju sa drugim agencijama, klijent je prepoznao da mu najveći izazov predstavlja merenje uspešnosti kampanja i sam povrat investicije u online oglašavanje.

Zbog toga je Tvoj Toner odabrao Arbonu kao agenciju koja će da mu vodi AdWords oglašavanje. Postavljena su 3 cilja - 1) povećanje broja web shop narudžbina, 2) povećanje prepoznatljivosti brenda u ostatku države i 3) kvalitetnije izveštavanje o uspešnosti kampanja i savetovanje oko istih.

 

"U to nam je vreme najveći problem predstavljalo redovno praćenje i poboljšanje AdWords kampanja. Sa prethodnim agencijama takođe nismo ostvarili dobru saradnju pošto nismo bili zadovoljni sa izveštavanjem i merenjem uspešnosti oglašavanja. Zato nismo bili sigurni koliko iznosi povrat investicije u AdWords oglašavanje i isplati li nam se i dalje da komuniciramo sa našom publikom tim putem.

Na sreću, tada smo se obratili Arboni da nam pomogne da uspostavimo celovitu i merljivu AdWords kampanju koja će doneti konkretne rezultate - povećanje broja online narudžbina, posebno iz područja države na kojima do sada nismo bili toliko prisutni.",
ističe Igor Višnić iz Tvoj Toner.

 

ARBONINA REŠENJA


Kako bi se ispunio prvi cilj, provedena je analiza i povećanje ključnih reči (posebno brendiranih), uvedena su proširenja oglasa koja vode na stranice sa uočljivim pozivima na akciju (izvršenje narudžbine) koji su kreirani prema jasnom uvidu u ključne tačke u trenutku kojih korisnici odustaju od narudžbine. U prvom je mesecu predložen testni budžet te redovito poboljšanje i praćenje kampanje kako bi se mogli da odrede budući koraci.

Rezultati su bili odmah vidljivi te, kad se danas podvuče crta, može se zaključiti da je ukupan broj narudžbi (konverzija) porastao za 70%, dok se istovremeno smanjio i trošak po narudžbini.


 
 
"Osim samog vođenja AdWords kampanje, partneri iz Arbone su nam predložili i poboljšanja na web shopu i webu, posebno oko lokacije poziva na akciju, odnosno dugmeta za izvršenje narudžbina. Implementacijom Arboninih rešenja, trenutno je primećeno povećanje narudžbina i konverzija.", govori Igor Višnić iz Tvoj Toner, ističući kako je partnerski odnos i celoviti pristup digitalnoj strategiji bio jedan od glavnih elemenata za uspeh.

Kako su prvi i drugi cilj međusobno povezani (preko povećanja prepoznatljivosti Tvoj Toner brenda povećati i broj narudžbina), poseban je naglasak stavljen na brendirane ključne reči (koje sadrže Tvoj Toner), display oglase (bannere) i remarketing (ciljanje korisnika koji su već posetili Tvoj Toner webu). Tvoj Toner je želeo da poveća prisutnost i pojačati svoj brend u ostatku države stoga su za ta područja kreirane posebne grupe oglasa i korišćena kombinacija display oglasa i društvenih mreža sa search oglasima kao podrškom.

Time je zaokružena cjelovita strategija koja pokriva sve faze koje kupac prolazi prilikom donošenja konačne odluke o kupovini i to su identifinisanje ključne tačke u kojima kupac odustaje od narudžbina.

Rezultati su se takođe pokazali uspešnim - broj korisnika koji su vidjeli oglase i time čuli za Tvoj Toner je povećan za 150%, dok je broj klikova na oglase povećan za 33%.

 
AdWords oglašavanje case study - Tvoj Toner i Arbona 3

"Nakon testnog perioda videli smo šta je nam je nedostajalo u dosadašnjim AdWords kampanjama. Osim samih merljivih rezultata - povećanje broja narudžbina, prepoznatljivosti brenda u celoj državi i broja korisnika koji su videli i čuli za Tvoj Toner - postoji i drugi pokazatelj koji nam je potvrdio da će se saradnja sa Arbonom nastaviti i u budućnosti. To je, naravno, poverenje i uspostavljanje partnerskog odnosa.

Redovno izveštavanje te konstantne sugestije za unapređenje našeg celovitog digitalnog prisustva potvrda su da smo u Arboni pronašli partnera za narednih nekoliko godina." ,
 zaključio je Igor Višnić iz Tvoj Toner.

 
 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM