Česta pitanja

Optimizacija za tražilice

Koje su dve najčešće SEO i content greške domaćih web shopova?

Prva i najčešća greška je loš ili nepostojeći content. Većina srpskih poslodavaca je nova u području web shopa i ima samo jednu osobu (ili su to oni sami) na poziciji voditelja koja brine o web shopu i njegovom radu.

Osoba zadužena za rad web shopa često nema vremena za istraživanje sadržaja i detaljno pisanje opisa svakog proizvoda i kategorije proizvoda. Upravo zbog toga, potrebno je napraviti popis prioriteta.

Šta to znači?

Ako je očigledna razlika u prodaji proizvoda potrebno je popularnije i traženije proizvode postaviti na vrh i za njih ispisati odličan opis. Uvek se treba voditi izrekom: “Bolje ikakav sadržaj nego nikakav” što dovodi do zaključka da bolje imati opis, koji možda i nije savršen, ali da postoji.

Takođe, kako neki web shopovi imaju jako puno proizvoda nije odmah potreban opis svakog proizvoda, već njihovih glavnih kategorija.

Druga greška je informacijska struktura i kanibalizacija ključnih reči. Pri tome se najviše misli na nazive kategorija. Više puta web shop pokuša da stavi jednu ključnu reč na puno različitih stranica što svakako nije preporučljivo.

Idealno bi bilo da se svaka ključna reč koristi samo za jednu stranicu web shopa.

Ako se izradi dobra evidencija i prikazom se postavi smještaj svake ključne reči na određeno mesto, sve se svodi na eksperimentisanje sa internim linkovima, backlinkovima i optimizacijom sadržaja.
 
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer