Objavljeno: 04.03.2016. | 1 minute čitanja
Optimizacija slika na vašoj web stranici veoma je bitan deo procesa SEO optimizacije. Google ne može sam da zaključi šta se nalazi na slici, pa mu moramo objasniti o čemu se radi. Google algoritam proverava vašu sliku tako da proveri reči koje ona sadrži (ime slike, opis). Naravno sliku je potrebno optimizovati prema ključnim rečima. Mnogi korisnici kada pretražuju neki proizvod kliknu na Google da im se prikazuju samo slike, pa kada prepoznaju ono što traže kliknu na sliku i odu na web da pročitaju više o traženom. Ako imate optimizovane slike, vaša slika se može naći u vrhu tih pretraga, i tako možete da privučete više potencijalnih klijenata na vaš web.Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.
Kada se govori o mestu gde je najbolje da postaviti CTA dugme osnovna ideja je da ga... Saznajte više
podrazumeva da na Vašoj web stranici postoji već broj istih ili sličnih sadržaja koji se mogu pojaviti u rezultatima pretraživanja za isti upit. Optimizacijom članaka za slične upite pretraživanja, mogu se umanjiti šanse za međusobno rangiranje.
Sa Google Display oglasima imate pristup milionima web stranica, aplikacija i video zapisa i možete da dosegnete oko 93% svih internet korisnika. Zato je Google Display često bolji izbor za neka preduzeća i ostvaruje niži trošak po kliku. Prosečna cena po kliku iznosi ispod 1$, dok je ona kod search oglasa između 1$ i 2$.
Cena klika na AdWords Display oglas zavisi od Quality Score-a - što je QS viši, to je trošak niži! Šta je Quality Score? Quality Score je Google-ov interni sustav rangiranja kvaliteta i relevantnosti oglasa i ključnih reči. Prema njemu Google određuje trošak po kliku (CPC) i u...
Saznajte više
Google AdWords oglasi se mogu prikazivati na određenoj lokaciji, kao što su države, gradovi, teritorije, pa i radijus oko neke lokacije. Google to omogućava tako što prati korisničku IP adresu, lokaciju uređaja ili interesovanja koja je korisnik pokazao za određenu lokaciju, npr. pretraživanjem lokacije na pretraživaču ili Google Maps, korišćenjem domena specifičnih za tu lokaciju.
je jedna od osnovnih strategija sa kojima svoje Google AdWords oglase prikazujemo što relevantnijoj grupi korisnika.
Ipak, iako izgleda poprilično jednostavno, lokacijsko targetiranje nudi mnoge napredne opcije. Za preduzeća i brendove do kojih se može doći pešaka (npr. restorani) ili čija je blizina važna (npr. rabljeni...
Saznajte više
"We’re only showing your ad occasionally because of your budget."
Nakon ovakve poruke u AdWordsu, ljudi obično počnu da plaću i da zovu u pomoć. To je, na kraju krajeva, i najčešća poruka koja se pojavljuje kada se oglase ne prikazuje stalno, već povremeno.
Postoji mnogo razloga zašto se oglasi ne prikazuju stalno, a u nastavku donosimo one najčešće.
Međutim, ono što na samom početku treba da zapamtite jeste to da se za proveru oglasa uvek treba koristiti . Ovaj alat ne broji impresije prilikom pregleda oglasa i ne utiče na rezultate (npr. CTR). Takođe, Ad Preview Tool još preciznije pokazuje gde se...
Saznajte više
Koliko Google znači u današnjem tehnološki prožetom svetu možda najbolje pokazuje sledeća činjenica - svake sekunde se u svetu obavi 2,3 miliona pretraživanja na ovom svetski najvećem pretraživaču.
A, prema WordStreamu, većina dobijenih rezultata pretraživanja se odnosi na .
Na kraju krajeva, - 2010. su te razmeri iznosile 66% iz search oglašavanja i 30% iz oglašavanja na Google Network stranicama (YouTube, Gmail itd.).
Generalno, Google 96% svojih prihoda ostvaruje od oglašavanja!
To je ogroman iznos - gotovo 6,5 milijardi dolara - koji diktira budućnost i sadašnjost digitalnog oglašavanja.
Google svoje oglase generalno može da podeli na dve vrste - tekstualni, odnosno search i display,...
Saznajte više
Google konstantno uvodi i algoritama kako bi bolje regulisao kvalitet oglasa.
Ipak, koliko god se oglašivači udaraju po glavi i postavljaju pitanje zašto im AdWords oglasi nisu odobreni, toliko takva Google politika koristi celom kolektivu - i oglašivačima, i korisnicima i, na kraju krajeva, i samom Google-u. Kako?
Ako oglašivači objavljuju , korisnici će na njih . Stoga će oglašivači trošiti više budžeta na AdWords reklamiranje pa će zbog konkurencije kreirati kvalitetnije oglase. A sve će to navesti obe strane da se .
Tako je uglavnom objasnio Hai Varian, glavni Google-ov računovođa i profesor emeritus mikroekonomije i informatičke ekonomije sa Sveučilišta Berkeley.
Zato nije...
Saznajte više
Dvoumite se oko postavljanja Google Adwords oglašavanja i verovatno postavljate sebi različita pitanja. Da li mi uopšte treba Google Adwords oglašavanje? Zašto mi je potrebno Google Adwords oglašavanje? Šta ću dobiti tim načinom oglašavanja? Google Adwords oglašavanje omogućava vam da privućete nove posetioce na vašu web stranicu, ostvarite svoju konverziju, povećate zaradu putem svoje web stranice, zadržite posetioce na svojoj web stranici.
Google Adwords oglašavanje vam omogućava da sami kontrolišete troškove oglašavanja na dnevnom nivou, određujete koliko novca u kojem vremenskom periodu želite da potrošite, određujete ciljanu publiku kojoj želite da se vaš oglas prikazuje, na kojim jezicima i u kojim...
Saznajte više
Google AdWords promotivni kupon naziva se još i vaučer ili kod, a nudi bonus na nalogu oglašivača. Kako iskoristiti Google AdWords promotivni kupon? Ukratko ćemo vas sprovesti kroz celi postupak. Najpre kliknete na ikonu zupčanika i odaberete Naplata. Tamo ćete na stranici upravljanja promotivnim kuponima (kodovima) uneti promotivni kupon na svoj nalog. Važno je da kupon unesete pre nego što istekne rok njegove valjanosti jer nakon tog roka kupon više neće vrediti. Kada unesete kupon na svoj nalog ako odmah ne vidite bonus, neka vas to ne zabrinjava, najkasnije za 5 radnih dana bonus će se prikazati. Zatim, unesite vremenski... Saznajte više
Troškove AdWords oglasa možete sami da kontrolišete jer vam AdWords omogućava nadzor troškova reklamiranja. Kako kontrolisati troškove AdWords oglasa? Naime, sami odlučujete koliko ćete potrošiti na AdWords reklamiranje,prilikom kreiranja kampanje postavljate dnevni proračun i birate kako ćete potrošiti novac i u svakom trenutku možete da promenite iznos koji želite da trošite.
Međutim, vaša reklama mora biti konkurentna, odnosno svaki put kada neko na Googlu pretražuje tada AdWords pokreće licitaciju na osnovu koje se utvrdi koji će se oglasi prikazati na stranici i na kom mestu. Zato je bitno da strategiju licitiranja postavite na osnovu ciljeva, odnosno da li su vam cilj...
Saznajte više