Content marketing

Sadržaj, odnosno content, prvi je element pomoću kojeg se korisnici upoznaju sa vama i vašim brendom. A svi znamo koliko je prvi utisak važan (hint: prve 3 sekunde su ključne). Upravo zbog toga je pričanje vaše priče na zanimljiv i edukativan način uslov bez kojeg se ne može zamisliti marketinška komunikacija.

Ali gde u celoj toj priči leži SEO? Naime, SEO je primarni kanal i tehnika distribucije sadržaja, posebno uzevši u obzir činjenicu da 93% svih akcija na internetu počinje pretraživanjem.
 

ŠTA VAM DONOSI CONTENT MARKETING

 
  • lakši pronalazak vaše web stranice na pretraživačima
  • veći autoritet domena
  • povećanje saobraćaja i posetilaca vaše web stranice
  • bolja reputacija vašeg brenda
  • bolji odnos sa vašim kupcima
  • niži troškovi i veći ROI u odnosu na tradicionalne marketinške tehnike

Zaista, kvalitetan, edukativan i relevantan content jedan je od važnijih faktora koje Google uzima u obzir prilikom rangiranja vaše web stranice. Zato se kreiranje sadržaja ne sme uzeti zdravo za gotovo i ne smemo da mu se posvećujemo delimično, već treba da mu pristupimo temeljno i holistički.

Ali kako to zapravo izgleda u praksi? Sve kreće od istraživanja - ključnih reči, kvalitetnih i relevantnih izvora, obima mesečnog pretraživanja, pa do pričanja zanimljive i edukativne priče i odabira optimalnih kanala distribucije.


Kakav pristup sadržaju vam nudi Arbona

 
  • content marketing u službi SEO-a i SEO u službi content marketinga,
  • kreiranje kompletne strategije content marketinga,
  • temeljno istraživanje ključnih reči i pretrage sadržaja,
  • izradu i sprovođenje različitih oblika i taktika content marketinga (blog, infografici, Slideshare, e-book...),
  • distribucija optimalnim kanalima (newsletter, društvene mreže…),
  • merenje rezultata i osvežavanje sadržaja traženim ključnim rečima,
  • unapređenje web sadržaja za bolje rangiranje u rezultatima pretraživanja.

O content marketingu i njegovim ključnim elementima, kao što su customer journey ili avatar kupca, pisali smo i pišemo detaljno na našem blogu. O SEO-u i zašto je sadržaj važan element prilikom rangiranja u rezultatima pretraživanja smo takođe pisali.

Da li želite da ispričati priču svog brenda? Da li želite da pokažete korisnicima da ste autoritet u svojoj industriji? Da li želite da poboljšate ranking vaše web stranice u Google rezultatima? Da li želite da povećate broj konverzija i posledično poslovne rezultate?

Kontaktirajte nas za službenu ponudu i savetovanje.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • AdWords certified partner
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura