Tiktok oglašavanje u Srbiji od 01. avgusta

Objavljeno 31.7.2024 8:27:28
Tiktok oglašavanje u Srbiji od 01. avgusta

 

Najbrže rastuća društvena mreža današnjice koja broji više od milijardu aktivnih korisnika širom sveta od 01. avgusta 2024. godine će omogućiti oglašavanje unutar platforme na području Srbije. To je velika i važna vest jer TikTok otvara niz novih mogućnosti za brendove i marketinške kampanje. Još 2021. godine TikTok je pretekao YouTube po broju sati pregledanja sadržaja u Velikoj Britaniji i Sjedinjenim Američkim Državama, potvrdivši svoj status globalnog fenomena. U Srbiji TikTok koristi više od 2 miliona aktivnih korisnika.


tiktok-dosegao-milijardu-korisnika

 

Za koga je oglašavanje na TikToku?


“Ma nije to za mene i moju industriju…” vam je verovatno prva pomisao kada čujete nešto vezano za
oglašavanje na TikToku (i niste jedini). Realna situacija je ipak drugačija.


Treba uzeti u obzir činjenicu da je TikTok kao platforma lansiran 2016. godine i do danas se struktura korisnika itekako promenila u odnosu na prve godine platforme. Kompletni demografski podaci za Srbiju još uvek nisu dostupni, ali sudeći prema ostalim tržištima TikTok korisnici su ozbiljna publika za oglašavanje što nam govori činjenica da je više od 60% korisnika aplikacije u dobnoj grupi od 20 do 49 godina.


procenat-starost-tiktok-korisnika
Izvor: Explodintopics.com


TikTok algoritmi marljivo rade svoj posao i oglašivačima nude između ostalog kvalitetno segmentiranu publiku po interesima za razne industrije. Slično kao i kod Meta platforme, na TikToku takođe možemo da plasiramo oglase prema vertikalama kao što su putovanja, finansije, telekomunikacije, zabava, igre, sportovi, automobili, itd…


kategorije-tiktok-oglasavanja
Uz predefinisane vertikale od strane same platforme moguće je plasirati oglase korisnicima skladno demografskim kriterijumima, ali i korisnicima koje imamo u svojim bazama (npr. CRM).
Važno je napomenuti da TikTok oglašavanje možete koristiti i ako nemate aktivan TikTok profil.
 

Kome i gde se pojavljuju oglasi?


TikTok je platforma za gledanje videa i kao takva zahteva da oglasi budu u video formatu. Oglasi će se pojavljivati korisnicima koji zadovoljavaju kriterijume ciljanja definisane od strane oglašivača. Prikazivanje oglasa će se ostvariti između dva videa prilikom prelaska s jednog TikTok videa na drugi. Kroz određeni period vremena TikTok će omogućiti u Srbiji i dodatan prostor za prikazivanje oglasa, a to je oglas koji se pojavi čim korisnik otvori TikTok aplikaciju (pre prvog videa).



kako-se-prikazuju-reklame-na-tiktoku

 

Kako napraviti TikTok oglas?


Oglasi na TikToku zahtevaju veliku dozu kreativnosti, ali ne i isključivo skupu opremu. Za kreiranje oglasa od opreme je dovoljno imati mobilni uređaj za snimanje videa u visokoj rezoluciji i veštinu korišćenja aplikacija za video montažu. Oglasi moraju da budu zanimljivi, dinamični, opušteni i da već u prve 3 sekunde komuniciraju glavnu poruku. Format oglasa treba biti (ali nije isključivo) 9:16 i trajati do 15 sekundi. Poželjno je koristiti zvuk i titl, kako bi se poruka mogla iskomunicirati korisnicima koji imaju uključen i isključen zvuk.

Za izradu oglasa TikTok omogućava besplatno korišćenje Creative Centra koji nudi niz alata za jednostavno kreiranje i optimizaciju kreativnih sadržaja. Od video editora, pametnih video predloga do TikTok Creator Marketplace-a, oglašivači mogu stvoriti visokokvalitetne i učinkovite TikTok oglase.
 

“Ko prvi njegova devojka!”


Ako ste zainteresovani za oglašavanje na TikToku pripremite se na vreme za lansiranje svojih TikTok oglasa. Iskoristite prednost pre nego što oglasni prostor unutar platforme postane izuzetno konkurentan. Ako imate više pitanja o TikTok platformi i oglašavanju kontaktirajte nas putem e-pošte: info@arbona.rs
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM