Objavljeno: 16.09.2016. | 1 minute čitanja
Google Adwords omogućava nam mnogo načina za ciljanje naše potencijalne publike. Costumer match (publika za uparivanje) savršen je način za ciljanje korisnika koji su iskazali interesovanje za vaše proizvode ili usluge jer se vaši oglasi mogu prikazivati korisnicima prema njihovoj mail adresi.
Costumer match
Costumer match opcija može da se primeni na search oglasima, Gmail oglasima i YouTube oglasima. Mailing listom određujete kome će se oglasi prikazivati, pa nam ovakav način omogućava da prema tim korisnicima bolje prezentujemo naš proizvod ili uslugu. Prema tim korisnicima možemo imati bolju poziciju oglasa i češće prikazivati oglas u odnosu na konkurenciju. Takođe je moguće ciljati i korisnike koji imaju slične navike kao i korisnici sa vaše liste. Google algoritam prepoznaje takve, pa se vaši oglasi mogu prikazivati i prema takvoj listi.
Kako funkcioniše?
Na Google Adwords nalogu potrebno je da kreirate kampanju ili grupu kojoj možemo da odredimo način ciljanja koji bi bio prema mailing listi. Pre određivanja ciljanja potrebno je da na Google Adwords nalog učitate listu u biblioteku, pa će se tada moći I izabrati kada postavljamo ciljanje. Na primer, search oglasi prikazivali bi se korisnicima iz liste kada bi upisali jednu od ključnih reči koje ste odredili u Google pretraživaču.
Mailing liste
Mailing liste mogu da se sakupljaju putem vašeg weba, društvenih mreži, nagradnih igara, popusta itd. Te liste možete da svrstate u kategorije i da oglase prilagodite prema svakom korisniku. Lista mora da bude u cvs formatu i ne sme da bude veća od 100MB kako biste mogli da je učitate na Adwords. Što je lista kvalitetnija I relevantnija to će biti i bolja konverzija u online oglašavanju.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!