Kako da imate reklamu koja vas svuda prati

Objavljeno: 21.01.2014. | 1 minute čitanja

Google AdWords ima opciju remarketinga (ponovljenog marketinga), koji vam omogućava da dosegnete posetioce svoje Web stranice i da im, dok pregledaju druge Web stranice prikažete relevantne poruke u obliku bannera ili teksta. Pomoću remarketinga korisnicima možete da prikažete poruke prilagođene njima na osnovu toga koje su odeljke vaše Web stranice posetili. Tako na korisnike ostavljate snažan utisak ozbiljnosti, kvaliteta, veličine…

Kako Remarketing funkcioniše?


Da biste započeli sa remarketingom kao prvo morate da dodate isečak koda sa Google Analytics-a, koji vam omogućava izradu spiska za remarketing za željene podstranice. Na primer, može da se izradi spisak za remarketing za posetioce vaše najpopularnije linije proizvoda ili slično. Kada korisnici posete tu stranicu, njihov ID kolačić dodaje se u spisak za remarketing.

Nakon napred navedenog izradi se AdWords kampanja i banneri sa ciljanim porukama koje će se prikazivati korisnicima na drugim Web stranicama kao što su YouTube, Gmail, portali i dr. Remarketing omogućava da prikažete pravu poruku, pravim osobama, u pravom trenutku.

Zvuči prekomplikovano!


Postoje agencije koje se bave Internet marketingom i koje imaju vrhunske stručnjake i dizajnere koji će vam napraviti i optimizovati kampanje veoma povoljno. U praksi, mnogo puta se pokazalo da nedovoljno stručne osobe kreiraju i vode svoje kampanju pa se tako u većini slučajeva budžet troši nerelevantno i nekontrolisano pa se tako ne postiže dovoljan broj konverzija.

Zbog toga, pravi pokazatelj je saradnja sa agencijom i ušteda do 50% iznosa budžeta, postizanje većeg broja konverzija, iz čega proizlazi umnogome manji trošak marketinga, a daleko bolje i uspešnije poslovanje.

Podeli na:
Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!

Nazovi me