Oglašavanje u mobilnim aplikacijama
Prisutnost i oglašavanje na mobilnim uređajima više nije opcija nego potreba u izgradnji i održavanju uspešnog poslovanja. Mobilne tehnologije već danas koristi više od 80% korisnika.
Skladno tome, možemo da zaključimo da mobilni svet menja način interakcije, a dobro razvijena strategija mobilnog oglašavanja može puno da doprinese poslovanju. Strategija je ključ uspeha.
Mobilno oglašavanje omogućuje doseg ciljanog tržišta i angažman korisnika gde god se oni nalazili što znači oglašavanje koje je u svakom trenutku dostupno svim ljudima u pokretu. Ono generiše veću stopu upita i dvosmernu komunikaciju između preduzeća i korisnika u realnom vremenu.
Mobilni marketing može se opisati kao marketinški kanal koji primenjuje sve metode digitalnog marketinga korisnicima putem njihovih mobilnih uređaja. Ta komunikacija može biti kroz web sajtove, e-mail, društvene mreže, aplikacije ili SMS poruke... U ovom trenutku nama je najznačajnije objasniti upravo oglašavanje putem mobilnih aplikacija.
Oglašavanje putem mobilnih aplikacija većinom se odnosi na prikaz oglasa tokom korišćenja određene aplikacije. Može podržati mnoge poslovne ciljeve preduzeća i stvoriti interakciju i svest o brendu. I ono što je jako važno, aplikacija je mnogo i svaka od njih može poslati poruku željenoj grupi korisnika.
Uz praćenje podataka i ciljanje publike, okruženje u aplikaciji takođe omogućuje oglašivačima da precizno dosegnu svoju traženu publiku.
Oglašavanje putem aplikacija učinkovita je strategija kojom profitiraju i vlasnici aplikacija jer oni dopuštaju oglašavanje u svojoj mobilnoj aplikaciji.
Velikim izborom različitih aplikacija otvara se prostor brojnim firmama za oglašavanje svojeg brenda. Važno je proučiti dostupne aplikacije i sprovesti testiranja kako bi se upoznali sa navikama i ponašanjem svoje ciljane publike i otkrili koje aplikacije oni najviše koriste za svoje potrebe. Ovakvim oglašavanjem se otvara mnoštvo mogućnosti.
U tablici prikazane su neke najznačajnije razlike između mobilnog web sajta i mobilne aplikacije:
Takvo okruženje unutar aplikacije čini idealno mjesto za oglašivače jer omogućuje stvaranje uspešnih i ličnih dodirnih tačaka sa korisnikom.
Budući da aplikacije mogu da prikupljaju podatke osoba po izboru takođe mogu da prenesu i vredne parametre ciljanja kao što su pol i godine.
Unutar aplikacije, oglašivači mogu takođe da koristite podatke o lokaciji kako bi osigurali pristup do korisnika u pravo vreme i na pravom mestu:
Platforme koje se koriste za oglašavanje unutar mobilnih aplikacija
Aplikacije nude dinamično okruženje koje omogućava besprekorno integrisanje oglasa unutar sadržaja aplikacije.
To pretvara sve mobilne oglase u relevantni prijedlog koji zapravo poboljšava iskustva korisnika u aplikaciji. Prilikom odabira pravih načina oglašavanja putem aplikacije oglašivači trebaju razmotriti kako potrošači upotrebljavaju svoj uređaj i način na koji ga doživljavaju.
Video oglašavanje
Mobilno video oglašavanje je deo uspešne strategije oglašavanja koja privlači publiku na malom ekranu. Koristeći jedinstvene kvalitete mobilnih uređaja, formati videooglasa mogu učinkovito da isporuče zanimljive poruke brenda koji se oglašava.
Oglašavanje putem prikazivačke mreže(display)
Oglašavanje putem prikazivačke mreže (display) putem aplikacije pruža oglašivačima fleksibilan način za skaliranje dosega njihove kampanje unutar okruženja aplikacije. Ovi formati korisnicima pružaju iskustvo otkrivanja koje je prilagođeno jedinstvenom kontekstu aplikacije i ponašanju i interesima korisnika.
Nakon svega zaključak je jasan. Sve većom upotrebom i poboljšanjem tehničkih mogućnosti jasno je zašto oglašivači treba da ulažu u oglašavanje unutar aplikacija.
Kratki Trips & Tricks
Za sva dodatna pitanja slobodno nam se obratite. Arbonin tim je uvek spreman da pokaže sve prednosti i mogućnosti Google Ads oglašavanja.
Skladno tome, možemo da zaključimo da mobilni svet menja način interakcije, a dobro razvijena strategija mobilnog oglašavanja može puno da doprinese poslovanju. Strategija je ključ uspeha.
Mobilno oglašavanje omogućuje doseg ciljanog tržišta i angažman korisnika gde god se oni nalazili što znači oglašavanje koje je u svakom trenutku dostupno svim ljudima u pokretu. Ono generiše veću stopu upita i dvosmernu komunikaciju između preduzeća i korisnika u realnom vremenu.
Mobilni marketing može se opisati kao marketinški kanal koji primenjuje sve metode digitalnog marketinga korisnicima putem njihovih mobilnih uređaja. Ta komunikacija može biti kroz web sajtove, e-mail, društvene mreže, aplikacije ili SMS poruke... U ovom trenutku nama je najznačajnije objasniti upravo oglašavanje putem mobilnih aplikacija.
Oglašavanje putem mobilnih aplikacija većinom se odnosi na prikaz oglasa tokom korišćenja određene aplikacije. Može podržati mnoge poslovne ciljeve preduzeća i stvoriti interakciju i svest o brendu. I ono što je jako važno, aplikacija je mnogo i svaka od njih može poslati poruku željenoj grupi korisnika.
Oglašavanje putem mobilnih aplikacija
Oglašavanje putem aplikacija omogućuje dosezanje publike i korisnika koji su na mobilnim uređajima sve više vremena i većinom koriste različite aplikacije. U prilog tome ide i istraživanje koje pokazuje da je broj preuzimanja aplikacija u stalnom porastu.Uz praćenje podataka i ciljanje publike, okruženje u aplikaciji takođe omogućuje oglašivačima da precizno dosegnu svoju traženu publiku.
Oglašavanje putem aplikacija učinkovita je strategija kojom profitiraju i vlasnici aplikacija jer oni dopuštaju oglašavanje u svojoj mobilnoj aplikaciji.
Velikim izborom različitih aplikacija otvara se prostor brojnim firmama za oglašavanje svojeg brenda. Važno je proučiti dostupne aplikacije i sprovesti testiranja kako bi se upoznali sa navikama i ponašanjem svoje ciljane publike i otkrili koje aplikacije oni najviše koriste za svoje potrebe. Ovakvim oglašavanjem se otvara mnoštvo mogućnosti.
Razlika mobilnih web sajtova i mobilnih aplikacija
Mobilne aplikacije nude privlačno i dinamično okruženje za razliku od web sajtova. U uspoređenju sa web sajtovima ovakvo okruženje omogućuje učinkovitost oglašavanja koje privlači pažnju potrošača i koji ih potiče da gledaju i komuniciraju sa oglasima.U tablici prikazane su neke najznačajnije razlike između mobilnog web sajta i mobilne aplikacije:
Provedeno vreme u aplikaciji
Aplikacije privlače sve veću pažnju korisnika i korisnici troše sve više vremena unutar aplikacija, međutim mobilne uređaje koristi većinom samo jedna osoba čime se aplikacije na tom uređaju usko povezuje sa životnim stilom i svakodnevnim navikama njegovog vlasnika.Takvo okruženje unutar aplikacije čini idealno mjesto za oglašivače jer omogućuje stvaranje uspešnih i ličnih dodirnih tačaka sa korisnikom.
Budući da aplikacije mogu da prikupljaju podatke osoba po izboru takođe mogu da prenesu i vredne parametre ciljanja kao što su pol i godine.
Unutar aplikacije, oglašivači mogu takođe da koristite podatke o lokaciji kako bi osigurali pristup do korisnika u pravo vreme i na pravom mestu:
Platforme koje se koriste za oglašavanje unutar mobilnih aplikacija
Aplikacije nude dinamično okruženje koje omogućava besprekorno integrisanje oglasa unutar sadržaja aplikacije.
To pretvara sve mobilne oglase u relevantni prijedlog koji zapravo poboljšava iskustva korisnika u aplikaciji. Prilikom odabira pravih načina oglašavanja putem aplikacije oglašivači trebaju razmotriti kako potrošači upotrebljavaju svoj uređaj i način na koji ga doživljavaju.
Video oglašavanje
Mobilno video oglašavanje je deo uspešne strategije oglašavanja koja privlači publiku na malom ekranu. Koristeći jedinstvene kvalitete mobilnih uređaja, formati videooglasa mogu učinkovito da isporuče zanimljive poruke brenda koji se oglašava.
- Međuprostorni videooglasi
- Nagrađeni videooglasi
- Oglasi izvan videozapisa
- Umetnuti videooglasi
Oglašavanje putem prikazivačke mreže(display)
Oglašavanje putem prikazivačke mreže (display) putem aplikacije pruža oglašivačima fleksibilan način za skaliranje dosega njihove kampanje unutar okruženja aplikacije. Ovi formati korisnicima pružaju iskustvo otkrivanja koje je prilagođeno jedinstvenom kontekstu aplikacije i ponašanju i interesima korisnika.
- Izvorni oglasi
- Međuprostorni oglasi
- Banner oglasi
- Oglasi srednjeg pravougaonika
- Proširivi oglasi
Nakon svega zaključak je jasan. Sve većom upotrebom i poboljšanjem tehničkih mogućnosti jasno je zašto oglašivači treba da ulažu u oglašavanje unutar aplikacija.
Kratki Trips & Tricks
- Upoznajte se sa željenom aplikacijom i shvatite ulogu svakog takmičara u njoj
- Napravite uticaj sa oglasima
Oglasi preko celog ekrana imaju najveći vizualni uticaj na korisnika, što znači da su ovi formati učinkoviti za privlačenje potrošača tokom pauze od sadržaja unutar aplikacije
- Povećajte angažman sa interaktivnim videooglasima
Interaktivni videooglasi odličan su način za poticanje korisnika na kreativan rad i izvršavanje željene akcije
- Iskoristite prednost privatnog tržišta i programskih ponuda
Kupovina oglasnog prostora omogućuje oglašivačima da tačno znaju ko vidi njihov oglas
- Upotrebite najbolje kategorije aplikacija da biste dostigli angažovanu publiku
Priroda mobilnog uređaja čini ga idealnim za dostizanje vrlo specifične publike
- Dostignite korisnike svih dobnih grupa u aplikacijama za igre
Aplikacije za igre nisu samo za decu!
Aplikacije za igranje učinkovite su za postizanje raznolike publike unutar aplikacija koje najviše vole.
Za sva dodatna pitanja slobodno nam se obratite. Arbonin tim je uvek spreman da pokaže sve prednosti i mogućnosti Google Ads oglašavanja.
Blog meni
Online (digitalni) marketing - zadnji postovi