Ako ne izrađujete sami svoje vizuale za Display oglase, Google-ov alat Ad Builder vam može pomoći u izradu vizuelnih oglasa.
Korištenjem Ad Buildera, Google povlači slike sa vaše web stranice i odrađuje oko 80% ukupnog posla kreiranja oglasa, uključujući i boje i brendiranje.
Ljudi većinu vremena na telefonu provode u nekoj od aplikacija. Zamislite se samo - koliko ste puta otvarali Facebook ili LinkedIn u nekom mobilnom pretraživaču? Ipak, gotovo smo sigurni da imate skinutu aplikaciju preko koje svakodnevno surfujete društvenim mrežama.
Međutim, nisu sve aplikacije prigodne za Google Display kampanje. Štaviše, ako vam ciljna grupa korisnika nisu korisnici aplikacija, možda ih je bolje u potpunosti i isključiti iz prikazivanja vaših oglasa.
Google automatski određuje relevantne web stranice i lokacije na kojima će pokazati vaše oglase. Većina tih mesta zaistinu i jesu odlična, ali npr. aplikacije za igre definitivno nisu jedna od njih.
Stavite se i vi u kožu korisnika - igrate igru na telefonu tokom koje vam se prikaže oglas i vi slučajno kliknete na njega. Šta ćete uraditi iste sekunde? Iznervirano ugasiti browser i vratiti se nazad u igru. A trošak je napravljen!
3) Započnite sa remarketingom
Gotovo svi stručnjaci ističu, a i naše iskustvo je pokazalo tako, da je najbolji početak za Display oglašavanje remarketing.
Sa remarketing oglasima pomoću cookie-a (kojeg korisnik pristane da skine kada poseti vaš web) možete da pratite korisnike po raznim web stranicama na internetu. Takvi su korisnici već posetili vašu web stranicu, dakle pokazali su određeno interesovanje za vaš brend. Sa remarketingom ih možete ponovo podsetiti da se vrate na vaš web i da naprave dodatnu konverziju.
Sa remarketingom su cena klika na AdWords Display oglase, ali i CPA generalno dosta niski, a u isto vreme konstantno angažujete korisnike. Remarketing oglasi su jedan od najdelotvornijih načina kako da poboljšate relevantnost i Quality Score svojih oglasa i time spustiti CPC.