Koliko ključnih reči je moguće imati u Adwords kampanji?

Odabir odgovarajućih ključnih reči za kampanju omogućuje prikazivanje oglasa pravim korisnicima kojima želite da ih prikažete. Vaše ključne reči moraju da se podudaraju sa izrazima koje bi mogući korisnici upotrebili kako bi pronašli proizvode ili usluge koje nudite. Odlična vest je ta što ne postoji ograničnje u broju ključnih reči koje je moguće imati u AdWords kampanji. Ipak, važno je napomenuti kako veliki broj ključnih reči traži i veći budžet kampanje jer iznosi licitacija su veći. Ipak, optimalan broj ključnih reči po grupi oglasa je između 10 i 20 ključnih reči. 
Blog meni
Google Ads - zadnji postovi
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM