Top 8 prednosti oglašavanja na YouTube kanalu

Oglašavanje na YouTube kanalu putem Google Ads-a otvara brojne mogućnosti. YouTube promotivni video zapisi se ne usredsređuju na samu prodaju (kao što je to slučaj kod Search oglasa), već im je cilj privući korisnike, zabaviti ih i na inovativan način promovisati proizvode i/ili usluge. 

YouTube oglašavanje

Prema Alexi, YouTube je druga najposećenija stranica na internetu, odmah nakon Google-a. Za one koji ne znaju, Alexa je online firma koja rangira web stranice i ostali online sadržaj prema ukupnoj online posećenosti.

Na ovoj platformi korisnici mogu da postavljaju, pregledaju i ocenjuju video zapise, pa ukoliko želite da dosegnete te korisnike u trenutku njihovog pretraživanja i pregledavanja video zapisa, vreme je za YouTube oglašavanje. 

Prednosti YouTube oglašavanja


YouTube oglašavanje


1. Veliki doseg


S obzirom na ostale kanale, pomoću YouTube kanala možete da dosegnete najveći procenat populacije. Prema poslednjim statistikama, više od milijardu korisnika u periodu od mesec dana poseti YouTube kanal, a za to vreme pogledaju 6 milijardi sati video zapisa.


2. Ciljanje korisnika


Dok je ukupni doseg YouTube kanala zasigurno neverovatan, doseg ne znači ništa ako ne dosegnete ciljanu publiku. YouTube oglašavanjem možete precizno da ciljate publiku na osnovu demografskih podataka, lokacije, interesovanja, uređaja preko kojeg gledaju oglase (prenosni računar, mobilni uređaj, tablet...).

Uz precizno ciljanje publike takođe možete da odredite i doba dana kada će se pojavljivati vaši oglasi. 


3. Dugotrajnost


Uopšteno govoreći, Google Ads na video kampanje postavlja početak i završetak njihovog trajanja, ali YouTube oglasi mogu da traju zauvek! Vaša video poruka će se pojaviti bez obzira na to kada novi potencijalni klijenti ili kupci započnu pretraživanje.


4. Isplativost


Za YouTube oglašavanje nije potreban veliki proračun. Fleksibilni sistem plaćanja po pregledu (pay per view – PPV) omogućuje postavljanje nedeljnog proračuna, pa čak i određivanje maksimalnog iznosa koji želite da platite po prikazu (maksimalna cena po prikazu).


5. Mogućnost deljenja oglasa


Kombinacija pristupa video zapisu, deljenja i YouTube zajednice stvara odlične prilike za podsticanje angažovanosti publike, a time i rast poslovanja. Ako gledalac smatra da je vaš video zapis informativan i zabavan (ili oboje), on u bilo kom trenutku može sa drugima da podeli vaš video zapis. Tako znatno proširujete doseg video oglasa. 


6. Merljivost uspeha


Jedna od najvećih prednosti oglašavanja na YouTube-u jeste mogućnost merenja marketinških kampanja. Uz Google Ads imate besplatan pristup izveštajima i analizama koje uključuju broj korisnika koji su videli vaš video zapis, broj novih korisnika koji su odlučili da se povežu sa vama, kao i pojedinosti odakle su posetioci došli. 


7. Dobijate povratne informacije od potencijalnih kupaca/klijenata:


Mnogo su veće šanse da će korisnici direktno reagovati na YouTube oglase koristeći odeljak za YouTube komentare. Putem komentara (koje je zaista teško sakupiti) možete direktno od potrošača dobiti više uvida u efikasnost marketinških poruka i odgovaranjem na komentare možete da produbite odnos sa njima.


8. Pozitivan uticaj na SEO 


Postavljanjem svog video zapisa na YouTube pridonosite optimizaciji vaše stranice. Istraživanja su pokazala da se 70% video zapisa prikazuje u prvih 100 rezultata na pretraživačima.

To je veoma važno jer gotovo svaki korisnik svoju potragu za uslugom ili proizvodom započinje upravo na pretraživaču. Verovatno ste primetili da se na Google rezultatima često pojavljuju YouTube video zapisi zato što je Google-u video postao važan i relevantan kao i tekst. To možete da iskoristite i da povežete online tekst na svojoj stranici sa YouTube videom. Tako ćete stvoriti povratne linkove na vašu stranicu i ona će imati veći autoritet što će Google algoritam primetiti i tako će vas bolje rangirati u rezultatima.

Uz sve ove prednosti, postoji nekoliko različitih formata YouTube oglasa pa bismo mogli da kažemo da je oglašavanje na YouTube kanalu prepuno pozitivnih iskustava u svetu online oglašavanja.

Krenite već danas :) Znate da nam se možete javiti :P
Blog meni
Google Ads - zadnji postovi
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM