Zašto mi se oglas ne prikazuje stalno, već povremeno?

"We’re only showing your ad occasionally because of your budget."

Nakon ovakve poruke u AdWordsu, ljudi obično počnu da plaću i da zovu u pomoć. To je, na kraju krajeva, i najčešća poruka koja se pojavljuje kada se oglase ne prikazuje stalno, već povremeno.

Postoji mnogo razloga zašto se oglasi ne prikazuju stalno, a u nastavku donosimo one najčešće.

Međutim, ono što na samom početku treba da zapamtite jeste to da se za proveru oglasa uvek treba koristiti Google Ad Preview Tool. Ovaj alat ne broji impresije prilikom pregleda oglasa i ne utiče na rezultate (npr. CTR). Takođe, Ad Preview Tool još preciznije pokazuje gde se oglasi prikazuju pošto njegovi rezultati nisu pod uticajem Google-ove istorije pretraživanja.

Kako se ne bi prijevremeno potrošio budžet za određeno razdoblje najlakši način je ograničiti dnevni budžet na željeni iznos.


1) Potrošeni budžet


Često ljudi znaju da na par dana zaborave na svoj AdWords account, a onda se čude kada im se oglasi ne prikazuju.

Budžet se potroši. I to jako brzo. Pogotovo ako se potrošnja ne proverava svakodnevno.
 


2) Pauzirane kampanje


Pre 3 meseca ste pauzirali kampanju zbog loših rezultata?

Odlično, ali ona se neće sama ponovno aktivirati.

Također možda ste odredili početni i završni datum trajanja kampanje pa ste zaboravili da je taj period prošao.


Nakon pauziranja kampanje na neko vrijeme, potrebno ju je kasnije ponovno aktivirati.
 


3) Ograničeni dnevni budžet


Borite se sa zadržavanjem unutar budžeta za određeni period? Jedan od najlakših načina jeste da ograničite dnevni budžet na željeni iznos.

Ipak, u tom slučaju AdWords pokušava pravilno da rasporedi kroz ceo dan. A to naravno dovodi do toga da se vaš oglas ne prikazuje stalno, već povremeno.
 


4) Lokacijsko targetiranje


Vaši oglasi se možda ne prikazuju zbog vaše lokacije.

Možete da ciljate samo gradove i države u kojima se ne nalazite.

Oglasi se obično prikazuju na osnovu vaše IP adrese ili namere onoga ko pretražuje, pa će se zbog toga malo verovatno prikazati za ne-targetovanu lokaciju.



5) Konflikti negativnih ključnih reči


Negativna ključna reč može da spreči vašu željenu ključnu reč da aktivira oglas.

Ta negativna ključna reč je možda postavljena kao broad match ili phrase match term koji odgovara delu vaše posmatrane ključne reči.

Takođe, često zna da se dogodi i da je exact match negativna ključna reč dodata slučajno.
Blog meni
Google Ads - zadnji postovi
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM