Šta je segmentacija?
Segmentacija je podela kupaca, klijenata odnosno primatelja Vaših marketinških poruka u grupe, pri čemu se grupira po nekim sličnostima, a razlike među tim grupama su što veće.
Segmentacija se u smislu digitalnog marketinga odnosi na grupiranje primalaca Vaših marketinških poruka, na primer e-mailova ili oglasa. Različitim grupama odnosno segmentima Vaše publike, uputićete slične ali prilagođene poruke kako biste što bolje “pogodili” onu koja će primaocu biti interesantna i time povećati šansu za konverziju.
U praksi, segementacija se najčešće vrši po ponašanju potrošača kao i geografskim, demografskim i psihografskim kriterijumima.
Segmentacija se u smislu digitalnog marketinga odnosi na grupiranje primalaca Vaših marketinških poruka, na primer e-mailova ili oglasa. Različitim grupama odnosno segmentima Vaše publike, uputićete slične ali prilagođene poruke kako biste što bolje “pogodili” onu koja će primaocu biti interesantna i time povećati šansu za konverziju.
U praksi, segementacija se najčešće vrši po ponašanju potrošača kao i geografskim, demografskim i psihografskim kriterijumima.
Blog meni
Internet marketing - zadnji postovi