Česta pitanja

Optimizacija za tražilice

Šta je CRO optimizacija

CRO ili conversion rate optimization u digitalnom marketingu predstavlja proces povećanja broja posetioca web sajta koji postaju kupci ili izvršavaju željenu akciju na web sajtu (npr. popunjavanje obrasca, download ebooka itd.). Ovaj proces uključuje poznavanje načina kako se korisnici ponašaju na webu, koje akcije izvršavaju i što ih sprečava u izvršavanju akcije.

Šta su uopšte konverzije?

Kada se priča o CRO-u, glavni fokus je na konverzijama, odnosno akcijama koje posetioci izvršavaju na sajtu

Konverzije mogu da budu različitih oblika i veličina te se mogu podijeliti na mikro i makro konverzije.

Primeri makro-konverzija:​
  • kupovina proizvoda ili usluge na sajtu
  • upit za ponudu preko sajta,
  • prijava na određenu uslugu preko sajta

Primeri mikro-konverzija:
  • prijava na newsletter,
  • izrada korisničkog računa,
  • dodavanje proizvoda u korpu
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer