Objavljeno: 03.10.2014. | 1 minute čitanja
AdWords remarketing oglašivačima može da pomogne u dosezanju korisnika koji su već ranije posetili neku Web lokaciju i da im prikazuje prilagođene oglase u zavisnosti od njihovih interesovanja koji su zabeleženi boravkom na određenim Web lokacijama.
Kako biste mogli da koristite remarketing prvo morate da dobijete isečak koda od Google AdWords-a koji treba da postavite na svoju Web stranicu.
Kada korisnici u svrhu kupovine pretražuju putem pretraživača neki proizvod ili uslugu često nije dovoljna jedna poseta Web stranici kako bi se uverili da je baš to ono što su tražili. Remarketing oglašivačima daje novu priliku da prilagođenim oglasima ponovno vrate korisnika na Web stranicu i tako pokušaju da ga ubede u kupovinu. Kada korisnici pregledaju Web lokacije sa proizvodima ili uslugama koje žele Google pomoću „kolačića“ (engl. cookies) čuva broj u pretraživače kako bi zabeležio i zapamtio njihovu posetu. Tim korisnicima se mogu prikazivati prilagođeni oglasi u zavisnosti od toga koju su web stranicu posetili. Oglasi AdWords remarketinga korisnicima se prikazuju dok oni pregledaju druge Web lokacije.
Nezavisno od cilja kampanje remarketing uvek može da bude koristan oglašivačima. Glavni razlog zašto bi oglašivači trebalo da koriste remarketing je ponovljeno dosezanje korisnika nakon što su oni već boravili na vašoj Web stranici. Spiskovi za remarketing mogu da se prilagode prema korisnicima. Na primer, možete da izradite spisak za one korisnike koji su bili na stranici /shop ali nisu izvršili kupovinu, ili pak možete da napravite spisak sa korisnicima koji su pregledali vaš najpopularniji proizvod. AdWords remarketingom mogu se dosezati svi korisnici koji upotrebljavaju Google za pretraživanje i pregledanje Web lokacija. Kampanje za remarketing mogu da se izrade sa strategijom automatskog licitiranja koja funkcioniše tako da u stvarnom vremenu izračunava optimalnu licitaciju za korisnika koji vidi oglas i tako oglašivačima nudi mogućnost da pobede na licitaciji oglasa uz najmanju moguću cenu po kliku. Još jedna prednost AdWords remarketinga jeste jednostavnost izrade oglasa. Možete da izradite više tekstualnih, slikovnih ili video oglasa uz pomoć galerije oglasa. Isto tako, možete uvidom u svoje kampanje da proverite gde i koliko se oglasi prikazuju i koju cenu plaćate za iste.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.
... Saznajte više
je metoda koja se koristi kako bi se proverilo da li određena promena na web stranici može da pozitivno utiče na konverzije. A/B test je suočavanje dve opcije (A i B) između kojih ne možete da se odlučite. Test između opcija A i B za vas će odraditi korisnici/klijenti pa ćete dobiti odgovor koja je od njih bolja, privlačnija tj. koja generiše bolji korisnički angažman.
Primer A/B testiranja je email newsletter i upotreba gotovog email marketing alata MailChimp.