Objavljeno: 10.12.2019. | 1 minute čitanja
Facebook Blueprint sertifikati su
merilo naprednih znanja na području Facebookovih proizvoda. Kako bi se dokazani profesionalci istakli u masi koja nudi uslugu Facebook reklamiranja, osmišljeni su
Facebook Certified Media Planning Professional i
Facebook Certified Media Buying Professional sertifikacijski programi. Osim sfere digitalnog reklamiranja, Facebook je pokrio i developerski deo, a postoje i posebni sertifikovani programi za studente.
Arbona je jedna od retkih regionalnih agencija čiji stručnjaci su zaslužili “Media buying” i “Media planning” bedževe.
Šta su Facebook Blueprint sertifikati
Facebook Blueprint sertifikati su nagrada za uspešno položen
jedini sertifikacijski program koji Facebook službeno priznaje.
Program je to koji postavlja standarde za reklamiranje na Facebooku, Instagramu i Messengeru.
Zašto su tako cenjeni
Facebook-ov Blueprint sertifikat je cenjen zbog
rigoroznih uslova i kompleksnosti materijala koje je potrebno savladati pre uspešnog polaganja.
Ispiti su zahtevni i mogu da ih položie samo pojedinci sa bogatim iskustvom postavljanja Facebook, Instagram i Messenger marketinških kampanja. Naravno, može se dogoditi i da osoba bez iskustva položi ispit, ali takvi slučajevi su statističke greške. Naglasak je na praksi pa su i pitanja koncipirana tako da zahtevaju razumevanje koje se može dobiti jedino praksom.
Da bi stekli utisak ozbiljnosti i vrednosti Facebook Blueprint sertifikata, opisaćemo vam (koliko smemo), detalje s polaganja ispita.
Kako izgleda polaganje Blueprint sertifikata
Prostorija u kojoj se ispit polaže mora biti potpuno prazna. U njoj sme da bude samo osoba koja ga polaže.
Ulazak drugih osoba u prostoriju znači automatski pad. Zidovi i sto moraju da budu potpuno čisti. Nema drugih monitora, telefona ni papira, nije dozvoljeno ništa što bi ispitaniku moglo služiti kao izvor informacija.
Ispitivači iz Facebooka će pre polaganja da utvrde da ste to stvarno vi tako što će vas zamoliti da im pokažete ličmu kartu.
Skeniraće celu prostoriju, sto i zidove, čak i ruke ispitanika. Na trenutak je moguće da ćete imati osećaj kao pred istražnim sudcem. :D
Ako vam se dogodi da morate do wc-a, moraćete da sačekate jer se izlasci iz prostorije za vreme trajanja ispita najstrože kažnjavaju. Takođe,
zabranjena je konzumacija hrane i pića. Tih 105 minuta, koliko traje polaganje, morate da budete potpuno spremni i siti.
Kako izgledaju pitanja?
E to ne smemo da vam kažemo.
Ali možemo vam reći kako postoje trik pitanja i pitanja koja se odnose na kampanje koje se retko ili uopšte ne koriste na našem tržištu. Svejedno,
morate da imate minimalno 700/1000 bodova kako bi uspešno položili ispit.
Tih 300 bodova je dovoljno prostora ako imate iskustva u postavljanju Facebook kampanja i dobro ste pripremljeni. Za premišljanje nema vremena, znaš ili ne prolaziš.
Sve u svemu bilo je ovo jedno odlično iskustvo, iako neće preterano da utiče na naš rad. Ovo je samo nagrada za kvalitetan rad, koji u Arboni nikada ne nedostaje.
Trebate li i vi pomoć sa Facebook reklamiranjem?
Obratite nam se za SERTIFIKOVANU pomoć :)