Objavljeno: 12.11.2019. | 1 minute čitanja
Kako vi dolazite do novih leadova?
Bilo da potencijalno važne poslovne kontakte skupljate na konferencijama i sajmovima ili digitalno, važno je da ih skupljate. Nadamo se da ih skupljate…
Leadove možete da generišete i na društvenim mrežama. To je jedan od poznatijih načina digitalnog prikupljanja leadova.
Jedna novost je što
Google u search kampanje uvodi mogućnost dodavanje ekstenzije koja za svrhu ima prikupljanje leadova.
Službeno je!
30. Oktobra Google je objavio lansiranje beta verzije ove ekstenzije.
Kako sami Googleri kažu, pre kupovine korisnici često imaju potrebu za još informacija o samom proizvodu, a
ispunjavanje nekih kontakt formi na mobilnom može da bude otežavajuće. U tom slučaju korisnik često odustaje od kupovine, oglašivač gubi zaradu, a ni Googleu to nije najbolja opcija.
Ekstenzija “lead form” rešava upravo taj problem.
Forma za prikupljanje informacija o potencijalnom kupcu/korisniku sprema sve bitne podatke, a iskustvo korišćenja je optimizovano za pametne telefone što znači da je brzo i jednostavno.
Kako stvar funkcioniše
Kao i sve kod Googlea, maksimalno jednostavno za korisnika.
Zamislite situaciju. Google korisnik je prijavljen sa svojim Google računom i pretražuje. Za određeni upit, između ostalih rezultata, nalazi se i plaćeni oglas s lead form ekstenzijom. Korisnik može kliknuti CTA (“Zatraži ponudu”, “Prijavi se”) koji se nalazi odmah ispod teksta oglasa.
Otvara se forma koja je već popunjena njegovim podacima (onima iz Google računa s kojim je prijavljen) i sve što treba je kliknuti dugme ispod forme.
Put od samog pretraživanja do prikupljenog leada traje nekoliko sekundi.
Za one koji žele da znaju više
Obožavamo da testiramo nove stvari, naravno da smo
testirali i ovu novu Google Ads ekstenziju.
Ponovimo još jednom kako se radi o “lead form” ekstenziji koja se koristi u search kampanjama i to samo za Android i iOS uređaje, nažalost još uvek nedostupna za oglase u Srbiji.
Nakon što korisnik klikne ekstenziju, otvara se forma.
Forma od korisnika može tražiti jedan ili sve od ovih podataka:
- ime/naziv firme
- email
- broj telefona
- poštanski broj
Formu je moguće personalizirati
dodavanjem pozadinske fotografije kako je vidljivo na primeru ispod.
Nakon uspešno predane forme, korisniku se prikazuje i
poruka koju je takođe moguće uređivati. Kako izgleda taj dio postupka, možete videti na primeru ispod.
Osim s vašim webom, CTA može da bude povezan s direktnim preuzimanjem datoteke (ponuda, prijedlog, plan ...) ili možete odabrati da se korisniku prikaže samo poruka, bez CTA dugmića.
Kako smo već spomenuli, korišćenje lead form ekstenzije nije omogućeno za srpske oglašivače. Ovaj proizvod je još uvijek u beta fazi, a kod samog testiranja, kako prenosi Google,
jedan oglašivač je ostvario 20% više leadova nakon implementiranja ove ekstenzije. Reč je o jednom meksičkom telekom operateru.
Google nam je još potvrdio i kako ovu ekstenziju neće moći da koriste oglašivači povezani s:
- proizvodima za odrasle
- alkoholom
- kockanjem
- zdravstvom
- politikom
Svi drugi trebali bi moći koristiti ovaj novi način digitalnog prikupljanja leadova. Uskoro, nadamo se i domaći oglašivači.
Ako vam zatreba pomoć oko analize ili postavljanja Google Ads kampanje, obratite nam se bez obaveze. Ispunite
kontakt formu ili pošaljite mail na:
info@arbona.rs. Rado ćemo vam pomoći.