Objavljeno: 08.09.2022. | 1 minute čitanja
Nakon što napravite svoje uvide, GA4 će početi da prati dešavanja na Vašoj web stranici i obaveštavati Vas ako se ispuni bilo koji od navedenih uslova. Insights sekcija se osvežava u realnom vremenu i sve što je potrebno je kliknuti na karticu da bismo videli više informacija. Nakon svake interakcije sa nekom od Vaših Insights kartica, GA4 će prema tome krenuti da rangira Vaša interesovanja i prema tome će ih prikazivati na početnoj stranici GA4.
Na sledećoj slici možete da viditi jedan od konkretnih primera kako bi takav izveštaj mogao da izgleda. Ovde se radi o anomaliji gde za nedeljni period vidimo pad plaćenih korisnika. Logično, što više podataka imamo prikupljeno, GA4 će moći da preciznije odredi anomalije. Na osnovu prethodnih podataka, predviđeno je da bi trebalo da bude između 161 i 806 kupaca, a ima ih je samo 108.
S obzirom da je ta brojka manja od očekivane dobili smo automatizovano obaveštenje o tome, ipak pored toga smo dobili i potencijalni uzrok problema. Naime, mašinskim učenjem napravljena je i dodatna analiza raznih segmenata korisnika (tvz. Contributing analysis) i uočeno je da je segment plaćenog saobraćaja doveo do samo jedne kupovine.
Sada je na Vama da proverite da li je to željeno ponašanje (jesmo li namerno pauzirali plaćene oglase ili je došlo do nekog drugog problema poput povećanja cene samog klika što je dovelo do manjeg broja dolazaka na web, da li je možda došao neki novi veliki konkurent ili imamo problem sa tagg-ovanim linkovima).
Ukratko, ne morate nužno svakodnevno da otvarate GA4 izveštaje kako biste ostali u toku sa dešavanjima na Vašem webu ili mobilnoj aplikaciji. Najbitnije stvari koje želite da pratite možete podesiti putem Insights-a i automatizovati izveštaje na način da Vam bitne informacije dolaze direktno na email. Na taj način možete reagovati na potencijalne probleme puno pre nego što zavisite od sopstvenih veština “kopanja” po podacima.
Moguće je napraviti do 50 prilagođenih uvida po GA4 nalogu (propertyu) tako da bi ta količina automatizovanih izveštaja trebalo da bude dovoljna da podesite najbitnije scenarije. Na koji način ćete Vi podesiti svoje automatizovane uvide?
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.