Objavljeno: 26.04.2022. | 1 minute čitanja
Novi Google Analytics 4 dostupan je za korišćenje još od oktobra 2020, a trenutno koegzistira sa svojim prethodnikom, Universal Analytics-om. Obe verzije ovog ključnog alata za digitalni marketing još uvek su potpuno funkcionalne, iako to neće zauvek biti tako. Odnedavno, napokon, znamo i konkretan datum do kog će svi korisnici morati da naprave prelazak na novu verziju da ne bi izgubili vredne podatke.Ukratko, zbog napretka tehnologije i zastarelosti načina funkcionisanja prethodne verzije. “Universal Analytics bio je primarno stvoren za merenje rezultata desktop web-a i prikupljanja podataka iz “kolačića”, a ta tehnologija je postala zastarela”, izjavili su iz Google-a prilikom lansiranja Google Analytics-a 4.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.