Ads kampanja je jedan od glavnih načina reklamiranja preko Googla. Samo pokretanje kampanje je veoma složen posao koji zahteva maksimalnu koncentraciju i puno vremena ukoliko želimo da napravimo kvalitetan oglas koji će biti od velike pomoći za vašu firmu, a puno jeftiniji od drugih oblika traženja klijenata.
Kako bi što uspešnije postavili AdWords oglas u nastavku ćemo vam opisati korake po kojima ćete napraviti uspešnu kampanju.
Prvi i osnovni korak jeste provera potražnje u odnosu na tržište, odnosno da vidite koliko su uopšte klijenti zainteresovani za ono što se nudi. U zavisnosti od toga koliko korisnika pretražuje vašu firmu ili delatnosti kojima se bavite, procenjuje se i kolika će biti korist od AdWordsa. Pretraživanje po ključnim rečima proverava se uz pomoć alata Keyword planner. Najpre se upiše ključna reč koja je povezana sa vašim proizvodom ili uslugom. Tu se dobiju svi podaci o ključnoj reči koji su nam potrebni, mesečni broj pretraživanja, konkurencija i cena jednog klika za tu ključnu reč.
Najvažnije je da konkurencija bude što manja, broj mesečnih pretraživanja što veći, a cena u zavisnosti od našeg raspoloživog budžeta. Ove informacije pomoći će vam da postavite dobre ključne reči na Google oglas kako bi bio uspešan.
Osim odabira kvalitetnih ključnih reči, važno je i kako ćemo da postavimo naslov i da napravimo opis kampanje. To su delovi koje korisnik najpre pročita i sazna sve o vašim delatnostima, zbog toga je važno kako će biti napisani. U naslovu upotrebite ključnu reč, ali kako biste zainteresirali kupca, preporučuje se da je postavite kao pitanje.
Za opis ima 35 mesta koje možete da iskoristite, a tu je najbolje da opišete svoju ponudu i da istaknete prednosti koje nudite u odnosu na konkurente.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!