Ključni koraci pre pokretanja Google Performance Max kampanja

Objavljeno: 07.08.2024. | 1 minute čitanja

Pre pokretanja Google Performance Max kampanja, ključno je obaviti temeljne pripreme kako biste osigurali njihovu maksimalnu efikasnost. U ovom blogu ćemo istražiti 6 ključnih koraka za optimizaciju vaših kampanja, nadovezujući se na najbolje prakse i strategije iz industrije digitalnog marketinga.

Google Ads Performance Max kampanje predstavljaju napredak u mogućnostima oglašavanja, koristeći veštačku inteligenciju i mašinsko učenje za optimizaciju prikazivanja oglasa preko celog Google-ovog portfolija. Da bi kampanje bile što uspešnije, ovih šest koraka bi trebalo da razmotrite pre njihovog pokretanja:
 

Korak 1: Isključivanje brendova i kontrola pozicioniranja

 

Isključivanje brendova kod kreiranja kampanja
Zaštita vašeg brenda ključna je u svakoj kampanji. Koristite liste za isključivanje kako biste sprečili prikazivanje vaših oglasa u kontekstima koji ne odgovaraju vašem brendu ili ciljevima kampanje. Kontrolišite pozicioniranje vaših oglasa kako biste osigurali da se prikazuju u prikladnom okruženju, podržavajući pozitivnu percepciju vašeg brenda.
 

Korak 2: Iskoristite sve kreativne opcije


Opcije kod kreiranja oglasa - mogućnost korišćenja različitih formata
Diversifikacija vaših kreativnih materijala može značajno doprineti uspehu kampanje. Performance Max omogućuje korišćenje različitih formata, uključujući video, slikovni materijal i proširene tekstualne oglase. Iskoristite ovu priliku da testirate različite kreativne pristupe i otkrijte šta najbolje komunicira sa vašom ciljnom publikom.
 

Korak 3: Kontrola pozicioniranja uz pomoć brand suitability

 

Kontrola pozicioniranja korišćenjem negativnih ključnih reči kod kreiranja kampanja.
Performance Max kampanje se prikazuju na celoj Google mreži, što donosi izazove u kontekstu sadržaja uz koji se vaši oglasi mogu naći. Kako se reklame ne bi prikazivale na nepotrebnim pozicijama, postoji mogućnost isključivanja, a dele se na:
  1. Isključenja za pretraživanje i shopping: Možete koristiti negativne ključne reči na nivou naloga kako biste kontrolisali za koje upite će se vaše Performance Max kampanje prikazivati, čime se sprečava prikazivanje svih kampanja na tim upitima, uključujući i standardne search i shopping kampanje.
  2. Isključenja za Display i YouTube: Važno je pratiti i kontrolisati sadržaj uz koji se prikazuju vaši oglasi na YouTube-u i Google Display mreži. U Google Ads podešavanjima, pod odeljkom za prikladnost sadržaja, dostupne su različite opcije za isključenje, odabrane na temelju kategorije osetljivog sadržaja, ključnih reči sadržaja ili specifičnih pozicioniranja kao što su web stranice ili YouTube kanali.
 

Korak 4: Signali publike

 

 

Izbor publike kod kreiranja kampanja
U istom alatu za izgradnju grupe resursa, pronaći ćete gde možete uticati na publiku koju Performance Max kampanje ciljaju.

Imate poprilično opcija kada je reč o pružanju signala publike. Ti signali mogu biti iz vaših grupa podataka, poput lista za remarketing ili prenosa kupaca. Takođe mogu biti zasnovani na dodatnim signalima poput interesa koji uključuju publiku na tržištu i životne događaje, kao i detaljne demografske podatke poput roditeljskog statusa i prihoda domaćinstva.

Dodatno, možete pružiti teme pretraživanja, koje su ključne reči (do 25 po grupi resursa) koje prepoznate kao neke reči ili fraze koje korisnici mogu tražiti prilikom pretraživanja vaših proizvoda ili usluga. Najbolje je da se koriste kada lansirate novi proizvod ili vaša web stranica nema potpune detalje o vašim ponudama kako bi pomogle Performance Max kampanji u pronalaženju kvalifikovanih korisnika. Ovo je opcionalno, ali može biti korisno u gore spomenutim scenarijima.

Međutim, oba seta uputa idu samo do određene mere kada pokušavate uticati na vaše publike. Kao što Google navodi: to je samo polazna tačka i oglasi će se prikazivati na temelju onoga što algoritam smatra kvalifikovanim korisnikom.

Dodajte što detaljnije uvide u ovaj odeljak jer će raditi u saradnji sa sledećom optimizacijom kako bi se osiguralo da se vaši oglasi prikazuju pravim korisnicima unutar Google okruženja.
 

Korak 5: Potvrdite praćenje konverzija i postavite jasne ciljeve


Izbor ciljeva konverzije za optimizaciju performansi kampanje
Performance Max kampanje u velikoj meri zavise od ciljeva koje postavite na nivou kampanje. Na svakom mestu prikazivanja, pokušavaju da vam pomognu da podstaknete prodaju, svest o brendu, preuzimanju sadržaja ili neki drugi cilj. Međutim, za uspeh Performance Max-a, morate mu pružiti tačne podatke o konverzijama.

Tokom postupka postavljanja kampanje, bićete pitani da odaberete ciljeve koje želite optimizovati u ovoj kampanji. Proverite jeste li pravilno postavili sve svoje konverzije i ciljeve kako biste lako mogli da odaberete radnje koje želite za ovu kampanju.

To takođe otvara novi svet optimizacije s Performance Max-om. Na primer, ako želite da imate jednu Performance Max kampanju koja optimizuje svest o brendu i drugu conversion na dnu prodajnog levka, ovo je mesto gde to možete da postavite. Ne ustručavajte se, budite kreativni u tome kako možete koristiti ovo mašinsko učenje da utičete na svoj portfolio kampanja.
 

Korak 6: Praćenje i optimizacija

 

Performance Max se zaista pokazuje kao dobar izbor kampanje za direktnu prodaju i online prodavnice. Svi podaci o prodaji i prihodima dostupni su direktno, a feedovi proizvoda obično imaju mnogo kreativnog materijala i teksta s kojima može da se radi.

Nažalost, to znači da kampanje za generisanje potencijalnih klijenata imaju teži posao. Kvalitet potencijalnih klijenata može biti zaista loš od strane Performance Max-a ako niste oprezni. Postoje neke strategije koje Google predlaže da koristite kako biste poboljšali kvalitet potencijalnih klijenata, ali primetićete da su sva podešavanja na vašoj stranici, a ne direktno kroz PMAX kontrole.

Google Ads Performance Max kampanje nude ogromne mogućnosti za oglašivače koji žele da iskoriste najnovije tehnologije u svom marketinškom arsenalu. Prateći gore navedene korake, možete osigurati da su vaše kampanje optimizovane, ciljane i spremne za uspeh. Uz kontinuiranu optimizaciju i prilagođavanje, vaše Performance Max kampanje mogu dostići i premašiti vaša očekivanja, donoseći vredne konverzije i jačajući vaš brend.

Podijeli na:
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer