Česta pitanja

Google Ads

Koliko ključnih reči je moguće imati u Adwords kampanji?

Odabir odgovarajućih ključnih reči za kampanju omogućuje prikazivanje oglasa pravim korisnicima kojima želite da ih prikažete. Vaše ključne reči moraju da se podudaraju sa izrazima koje bi mogući korisnici upotrebili kako bi pronašli proizvode ili usluge koje nudite. Odlična vest je ta što ne postoji ograničnje u broju ključnih reči koje je moguće imati u AdWords kampanji. Ipak, važno je napomenuti kako veliki broj ključnih reči traži i veći budžet kampanje jer iznosi licitacija su veći. Ipak, optimalan broj ključnih reči po grupi oglasa je između 10 i 20 ključnih reči. 
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer