Česta pitanja

Google Ads

Koliko košta Google AdWords oglas?

Razumno je da se tokom planiranja Google AdWords kampanje pitate: Koliko košta Google oglas? Ali, cena Google oglasa nije ista za sve kampanje i za sve oglašivače, ona zavisi od mnogo faktora.

Google AdWords funkcioniše kao jedna vrsta aukcije. Kada korisnik upiše ključnu reč (koju koristite u kampanji) u pretraživač, Google na osnovu "aukcije" određuje na kom mestu će se naš oglas prikazati korisniku.

Kako bi vaš oglas pronašao mesto u aukciji, potrebno je prvenstveno odrediti bidding strategiju, a što znači određivanje fokusa na klikove, impresije ili konverzije. Većina oglašivača u svojim kampanjama koristi CPC bidding strategiju, što znači da se troškovi zasnivaju na broju klikova na oglas.

Kod CPC strategije imate mogućnost da birate maksimalni CPC bid, odnosno odabir maksimalnog iznosa koji želite da utrošite po dobijenom kliku. Takođe, podešavanjem dnevnog budžeta kampanje dobijate mogućnost izbora maksimalnog iznosa koji želite da potrošite na kampanju u jednom danu.
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer