Iako nemate web stranicu, Google AdWords nudi mogućnost online oglašavanja putem kojeg će posetioci klikom na oglas doći na
. AdWords Express je opcija izričito stvorena za mala preduzeća i oglašivače koji se po
Pokretanje vlastite firme nikada nije bio niti će biti lak podvig. Pogotovo ako ste početnik i ako
pokušavate ići u korak sa svim zadacima i znanjem koje bi jedan preduzetnik morao imati u malom prstu.
Uporedo sa tim, morate sda e pozabaviti dobavljačima, finansijama, upravljati timom i planirati strategiju rasta firme. Da ne pominjemo kako se još pri tome morate brinuti za svoju
online vidljivost i da uspostavite snažnu poziciju u svojoj branši.
Ali što ako sa ovim “nikad kraja” spiskom obaveza jednostavno nećete moći da nađete vremena za izradu web stranice? To bi trebalo da znači da ćete morati da odgodite i online oglašavanje?
A možda ste sa druge strane
vlasnik male pekare ili vodite lokalni biznis koji ne zahteva web stranicu, a želite biti online prisutni. Šta onda? Jeste li osuđeni na društvene mreže ili se ipak možete online oglašavati?
Odgovor je naravno potvrdan :) Google ispunjava svačije potrebe, pa zašto ne bi i vaše? :) Evo kako se možete oglašavati online i to bez web stranice!
Google AdWords za one bez web stranice nudi AdWords Express
Ako želite da počnete sa AdWords oglasima i da promovišete svoje poslovanje, trebaće vam
email adresa i web stranica. Ova dva činioca su najvažnija i ne možete pokrenuti kampanju ako nemate jedno od toga.
Srećom, oni koji nemaju web stranicu mogu i dalje promovisati svoje poslovanje uz pomoć rešenja koje je stvorio Google. Reč je o
AdWords Expressu. AdWords Express je opcija izričito stvorena za mala preduzeća i oglašivače koji se po
prvi put upuštaju u online plaćeno oglašavanje.
AdWords Express je
potpuno automatizovan i ne zahteva da budete vrsni poznavalac postavljanja AdWords kampanja. Sve što treba da učinite jeste da se
prijavite u AdWords Express i da prilagodite oglas ciljevima svog poslovanja. Dalji koraci su u Google-ovim sposobnim rukama.
Google će prikazivati vaše oglase na
Google Search-u, Google kartama i drugim relevantnim web lokacijama na mobilnim i desktop uređajima.
Preusmerite potencijalne kupce na Google My Business stranicu
Kad Google daje gomilu mogućnosti, zašto ih sve i ne iskoristiti? Najbolje rešenje za preusmeravanje potencijalnih klijenata i kupaca je na
Google My Business stranicu. Ako ne posedujete Google My Business stranicu, Google će je sam napraviti za vas.
Osnovni proces u postavljanju AdWords kampanje je da odaberete svoju
kategoriju, napišete sadržaj oglasa, postavite
mesečni proračun i za kraj izradite ili
odaberite My Business Page.
Preusmerite potencijalne kupce na Facebook Business stranicu
Za početak možete potencijalne kupce i klijente usmeravati na
Facebook Business stranicu. Ali pre svega, pobrinite se da je vaša
Facebook stranica ažurirana i da sadrži sve potrebne informacije koje bi se korisnicima mogle biti zanimljive.
Na primer, vaša adresa, telefonski broj, pojedinosti o proizvodima/uslugama, karta do vaše lokacije… Iako je Facebook zaista popularno mesto okupljanja, Facebook kao odredišna stranica AdWords oglasa ima
jedan veliki nedostatak.
Naime,
ne možete pratiti konverzije niti je možete povezati sa Google Analytics-om. Nećete moći
da saznate nešto više o svojoj publici niti koji im se
sadržaj najviše sviđa.
Takođe možete nekog zaposliti da vam napravi sasvim
jednostavnu ali privlačnu landing stranicu. Postoje mnogi online alati pomoću kojih jednostavnim “drag and drop-om” možete napraviti vrhunske landing stranice. Malo proguglajte i sigurni smo da ćete naći rešenje već na prvoj stranici.
Nedostaci kod korištenja AdWords oglašavanja bez web stranice
Koliko je zaista loše pokrenuti AdWords oglase bez web stranice?
- Praćenje konverzija: ako ne možete pratiti konverzije, kako ćete znati koliko je uspešna vaša kampanja?
- Povreda zaštite prava: Ako koristite web lokacije koje nisu striktno u vašem vlasništvu moguće je da ćete nesvesno kršiti zaštitna prava.
- Ne gradite svoju online prisutnost: Čak je i jednostavna informativna web stranica dobar temelj za izgradnju online prisutnosti.
- Ne dobijate korisne podatke. Bez web stranice nećete imati mnogo korisnih podataka koji bi vam mogli dati detaljniji uvid u ciljnu publiku, popularne sadržaje i još mnogo toga.
Sve u svemu, AdWords oglašavanje
radi prilično dobro bez web stranice, ali nipošto nije idealna opcija. Ako želite da iskoristite online oglašavanje od A do Š, ipak preporučujemo da vaši oglasi vode na web stranicu.