Negativne ključne reči u Adwords kampanji

Objavljeno: 27.05.2016. | 1 minute čitanja


Ako ste korisnik Google Adwords kampanje ili mislite da postanete, bilo bi dobro da obratite pažnju na negativne ključne reči u svojoj kampanji. Dodavanjem liste sa negativnim rečima možete da uštedite i do 50% budžeta. Optimizacija ključnih reči je donela mnogim našim klijentima veliku uštedu budžeta, kao i bolju stopu konverzije.

Negativne ključne reči


To su reči ili fraze za koje nema smisla da se vaš oglas prikazuje zato što su irelevantne za vašu ponudu, i sigurno vam ne bi donele korist već samo naplaćen klik bez učinka. Takve reči dodajemo u listu da se oglasi više ne bi prikazivali za njih.

Traženje negativnih reči


Nekih reči za koje mislimo da nisu dobre za nas možemo da se i sami setimo, ali većinu reči nalazimo kroz optimizaciju kampanje. Da biste pronašli negativne ključne reči potrebno je u Adwords kampanji kliknuti na tab „Keywords“, i zatim na tab „Search Terms“ kao što je prikazano na slici ispod. Potrebno je da namestite i period za koji želite da vam se prikaže statistika.

„Search Terms“ nam prikazuje reči ili fraze na koje se prikazivao vaš oglas. Čestim pregledanjem ove liste videćete koje reči il fraze nisu nikako relevantne za vašu ponudu pa ih je potrebno postaviti kao negativne ključne reči. Mnogi korisnici postavljaju svoje ključne reči na „broad match“(široko podudaranje), pa se oglasi prikazuju na svakakve kombinacije prema rečima koje ste dodali u kampanju. Često su to pogrešne fraze pa je takve potrebno da uklonimo. Na primer ako imate apartmane koje iznajmljujete u letnjoj sezoni, i pokrenuli ste kampanju na engleskom jeziku i postavili ste ključnu reč  „apartments croatia“, mnogi oglasi prikazivali bi se kada neko upiše i „buy apartments in croatia“ što bi za vas bila negativna ključna reč jer vi ne prodajete apartmane. Ovakvih slučajeva bilo je mnogo pa se i do 50% budžeta trošilo uzalud.

Vrlo je važno da redovno optimizujete kampanju kako bi se budžet trošio što relevantnije, i kako bi se ostvarila maksimalna korist odnosno što više konverzija.
Arbona logo

Arbona Club

Pročitajte blog koji je besplatno dostupan za članove Arbona Cluba.

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

  • Arbona blogovi
  • Arbona eBook
  • Arbona Podcast
  • Arbona Webinari
Podeli na:
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste član Arbona Cluba? Popunite podatke za prijavu i postanite član Arbona Cluba!

Arbona logo

Besplatna registracija u Arbona Club

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!

Kontaktirajte nas
Ova stranica koristi kolačiće
Na ovom sajtu koriste se kolačići. Molimo Vas da pročitate Politiku o kolačićima ili prilagodite podešavanja.
Prihvatam neophodne
Prilagodi
Prihvatam sve