Objavljeno: 17.01.2023. | 1 minute čitanja
Svako uspešno oglašavanje podrazumeva unapred definisanu strategiju i plan oglašavanja kako bismo mogli da pratimo rezultate. Isto je kao i kod izrade sadržaja, gde se često rade content kalendari kako bi se olakšalo praćenje istog.
Nakon što ste odredili prethodno navedene činioce, možete da počnete da kreirate kalendar. Istina je da je za kreiranje kalendara potrebno određeno vreme, ipak taj trud se isplati kada se postignu krajnji rezultati.
Uz pomoć unapred definisanog plana oglašavanja, možete uštedeti vreme koje biste na primer izgubili kada biste pravili plan neposredno pre određenog projekta. Tako imate unapred definisane projekte, njihove rokove, budžete i sve ostalo što je potrebno za plan oglašavanja kao i za postizanje većeg uspeha.
Prednost unapred napravljenog kalendara je ta što u bilo kom trenutku možete pristupiti u sve oglašivačke projekte i pratiti njihov napredak. Takođe, kontinuiranim radom na poboljšanju projekata možete postići veći uspeh u oglašavanju i tako privući više kupaca.
Danas postoje razni predlozi i planovi na internetu, spreadsheets (proračunske tablele) kao i Google i Microsoft online alati za izradu kalendara koji su integrisani e-poštom i drugim programima za povećanje produktivnosti.
Ipak, svaki kalendar oglašavanja bi trebalo da bude prilagođen potrebama vaše firme. Ali, na primer, neke od podataka koje biste mogli da uvrstite u kalendar oglašavanja su sledeći:
Nakon što unesete prethodne podatke, bitno je da kalendar popunite praznicima, godišnjim odmorima kao i finansijskim tromesečjima. Takođe, stavka koja je bitna za određene kompanije je sezonsko oglašavanje. Kod sezonskog oglašavanja naglasak je na određene datume koji će doneti vidljive rezultate, samim tim i profit. Na primer Božić, gde bi najveći profit mogao biti par dana pre Božića, ali i neposredno posle, na Boxing day, ili poznatije - “praznik kupovine”.
Dalje, redovno ažuriranje kalendara oglašavanja je važno za uspešno poslovanje. Ukoliko se promene određene stavke u projektu i poslovanju, kao što su nove ciljne grupe ili promena marketinške strategije, tada je potrebno ažurirati kalendar oglašavanja. To može pomoći da se prilagodite novonastalim promenama i nastavite da ostvarujete ciljeve oglašavanja.
Takođe, redovno ažuriranje kalendara omogućuje da iskoristite nove prilike za oglašavanje koje se mogu pojaviti kroz godinu. Bitno je napomenuti da je fleksibilnost ključan element za uspeh u oglašavanju kao i da je sposobnost prilagođavanja promenama od velike važnosti. Učite iz rezultata
Na kraju godine, kada prođete kroz sav unesen sadržaj, možete čitati iz rezultata. Na primer, imali ste jako uspešnu kampanju - ponovite je i iduće godine. Jedna kampanja je malo slabije rezultirala - napraviti analizu i poboljšati postojeći sadržaj za bolje rezultate.
Jednostavno, kalendar oglašavanja znači posedovanje detaljne evidencije Vašeg plana kroz godinu na kom možete kontinuirano raditi kako biste dostigli što veći broj potencijalnih kupaca.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.