Šta je online recenzija?
Online recenzija je
online iskustvo korisnika pri kupovini proizvoda ili korišćenja određene usluge.
Potencijalni kupci sve više veruju ostavljenim recenzijama drugih korisnika i prema njihovim preporukama odlučuju žele li ili ne žele da kupe proizvod ili uslugu. Dobra, jasna i pozitivna recenzija najčešće je put do prodaje.
Sve češće korisnici i kupci online putem daju svoje mišljenje i ocenjuju kupljeni proizvod, dobijenu uslugu ili drugu činjenicu koju imaju o preduzeću. Bolja online recenzija vodi i do veće prodaje čime se danas i vode mnoga preduzeća.
Istraživanja pokazuju da sve veći broj kupaca pročita ostavljenu recenziju o proizvodu na internetu pre nego što se odluči završiti kupovinu, a svake godine taj postotak ljudi se povećava koji pri kupovini traže drugo mišljenje. Dobra recenzija podstiče i završava prodaju.
Od nedavno se može reći da je i pisanje recenzija veština koja se uči, a dobra recenzija sadrži 7 elemenata:
- Opis proizvoda
- Slike
- Korisnost proizvoda
- Uvid u korišćenje proizvoda
- Negativne strane
- Shopping iskustvo
- Zašto preporučujete proizvod