Česta pitanja

Optimizacija za tražilice

Šta su long-tail keywords (složene ključne reči)

U svetu SEO optimizacije razlikujemo dve kategorije ključnih reči, a to su head (primarne) i long-tail (specifične). 

Long-tail ključne reči su specifične, a primarne uopštene. Recimo i to kako se složene ključne reči uglavnom sastoje od više reči, ali to ne mora uvek biti slučaj. Na primeru ispod pogledajte kako to izgleda u praksi: 

Head keyword: kolač
Long-tail keyword: kolač sa makom i orasima



Jednostavne ključne reči su oni pojmovi za koje Google pronalazi jako puno rezultata. Specifične ključne reči su u tom segmentu nišne, ne stvara se puno sadržaja oko njih jer se ne pretražuju ni približno koliko jednostavne. Logično je. 

Ideja oko long-tail keywordsa je prilično jednostavna. Kao što je gore spomenuto, na webu je manje sadržaja o specifičnim ključnim rečima, jer je manje ljudi pisalo o njima, a manje sadržaja znači manje konkurencije! Budući da konkurencija nije tako velika, lakše se rangirati za takve pojmove. 
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer