Vodič za veličine slika na društvenim mrežama u 2023.
Kada kreirate sadržaj za društvene medije, važno je razumeti zahteve za veličinu za svaku platformu kako biste osigurali da slike i video snimci izgledaju dobro kada se dele. Ovo uključuje proveru da li su rezolucija i odnos širine i visine tačni i da slika ili video nije prevelik ili premali. Korišćenjem ispravne veličine, možete osigurati da se vaše slike prikazuju jasno i atraktivno, pomažući da se ojača imidž vaše kompanije i poveća angažman sa vašom publikom.
Platforme društvenih medija često ažuriraju svoje smernice za veličinu slika, tako da je važno pratiti promene i prilagoditi veličine u skladu sa tim.
U novom blogu donosimo vam veličine slika za društvene mreže, određene od januara 2023.
Instagram je postao popularan u poslednjih nekoliko godina, tako da je važno da trgovci budu u toku sa specifikacijama platforme. U 2023, Instagram preporučuje korišćenje optimalnog odnosa širine i visine od 1,91:1 za sve slike i rezolucije od 1080x1080 piksela ili više.
Za slike profila, veličina od 110x110 piksela je idealna, dok kvadratne slike treba da budu veličine najmanje 1080x1080 piksela. Pored toga, kvadratne slike su najbolje jer će se najverovatnije videti bez isecanja ili izobličenja. Vertikalne slike su 1080x1350 piksela, dok su horizontalne slike 1080x566 piksela. Stariji su 1080x1920 piksela.
Primer kvadratne slike 1080x1080 piksela
U 2023, Facebook preporučuje korišćenje optimalnog odnosa širine i visine od 4:5 za sve slike. Preporučena rezolucija je 1080×1350 piksela. Za slike profila idealna je slika od 180×180 piksela, dok naslovne fotografije treba da budu 820×312 piksela. Kada su u pitanju zajedničke slike, one bi trebalo da budu najmanje 1200×630 piksela.
Naslovne fotografije u grupama i događajima su veličine 1200x628 piksela, dok su priče 1080x1920 piksela.
Primer deljene slike 1080k1080pk
Twitter je takođe zabeležio porast popularnosti u poslednjih nekoliko godina i njegove smernice su u skladu sa tim ažurirane. U 2023., preporučeni odnos stranica na Tviteru je bilo šta između 2:1 i 1:1 na desktopu; 2:1, 3:4 i 16:9 na mobilnom. Minimalna rezolucija za deljene slike je 600x335 piksela, dok je preporučena rezolucija 1200 × 675 piksela. Slike profila treba da budu 400×400 piksela ili veće.
Preporučene dimenzije Twitter naslovne fotografije su i dalje 1500×500 piksela, što možete videti na slici ispod.
LinkedIn
LinkedIn je postao moćna platforma koju mnoge kompanije koriste za regrutovanje i marketing, tako da je važno da trgovci budu u toku sa njegovim smernicama. U 2023. LinkedIn preporučuje korišćenje optimalnog odnosa širine i visine od 1,91:1 za sve slike i rezolucije od 1280x720 piksela ili više. Slike profila treba da budu veličine 400x400 piksela ili veće, dok deljene slike treba da budu minimalne veličine od 640x360 piksela. Pored toga, važno je da sve otpremljene fotografije imaju dovoljan kontrast kako bi tekst ostao čitljiv kada se gleda na različitim uređajima.
Takođe, LinkedIn ima LinkedIn članke gde se preporučuje sledeća veličina: 1200x627 piksela.
Kada je u pitanju Pinterest, vizuelni elementi su ključni za privlačenje pažnje i angažovanje gledalaca. Preporučena veličina za Pinterest Pins je 1000x1500 piksela i treba je sačuvati kao JPEG ili PNG datoteku visokog kvaliteta. Pored toga, važno je uključiti opisni tekst na Pinterest Pins fotografije kako bi ljudi znali šta gledaju kada naiđu na njih u svojim feedovima. Slika profila je 165x165 piksela, dok je naslovna slika 800x450 piksela.
Primer Pinterest pinova 1000x1500 piksela
Preporučena veličina YouTube sličice je 1280x720 piksela sa minimalnom širinom od 640 piksela. Za sliku kanala (naslovna slika), preporučena veličina je 2560x1440 piksela sa maksimalnom veličinom datoteke od 6 MB. Pored toga, važno je napomenuti da video zapise treba strimovati u razmeri 16:9. Slika profila: 800x800 piksela.
TikTok-ova preporučena veličina slike za slike profila je 300x300 piksela, dok video postove treba kreirati u razmeri 9:16, dimenzija 1080x1920 piksela. Pročitajte više o kreiranju sadržaja za TikTok na našem drugom blogu.
Primer video slike 1080k1920pk
Praćenje najnovijih promena u dimenzijama društvenih medija je ključno kako biste osigurali da se vaš sadržaj ističe i da izgleda vizuelno privlačno vašoj ciljnoj publici. Prateći ove smernice, možete osigurati da se vaš sadržaj ističe u svetu društvenih medija koji se stalno menja.
Platforme društvenih medija često ažuriraju svoje smernice za veličinu slika, tako da je važno pratiti promene i prilagoditi veličine u skladu sa tim.
U novom blogu donosimo vam veličine slika za društvene mreže, određene od januara 2023.
Instagram
Instagram je postao popularan u poslednjih nekoliko godina, tako da je važno da trgovci budu u toku sa specifikacijama platforme. U 2023, Instagram preporučuje korišćenje optimalnog odnosa širine i visine od 1,91:1 za sve slike i rezolucije od 1080x1080 piksela ili više.
Za slike profila, veličina od 110x110 piksela je idealna, dok kvadratne slike treba da budu veličine najmanje 1080x1080 piksela. Pored toga, kvadratne slike su najbolje jer će se najverovatnije videti bez isecanja ili izobličenja. Vertikalne slike su 1080x1350 piksela, dok su horizontalne slike 1080x566 piksela. Stariji su 1080x1920 piksela.
Primer kvadratne slike 1080x1080 piksela
Facebook
U 2023, Facebook preporučuje korišćenje optimalnog odnosa širine i visine od 4:5 za sve slike. Preporučena rezolucija je 1080×1350 piksela. Za slike profila idealna je slika od 180×180 piksela, dok naslovne fotografije treba da budu 820×312 piksela. Kada su u pitanju zajedničke slike, one bi trebalo da budu najmanje 1200×630 piksela.
Naslovne fotografije u grupama i događajima su veličine 1200x628 piksela, dok su priče 1080x1920 piksela.
Primer deljene slike 1080k1080pk
Twitter
Twitter je takođe zabeležio porast popularnosti u poslednjih nekoliko godina i njegove smernice su u skladu sa tim ažurirane. U 2023., preporučeni odnos stranica na Tviteru je bilo šta između 2:1 i 1:1 na desktopu; 2:1, 3:4 i 16:9 na mobilnom. Minimalna rezolucija za deljene slike je 600x335 piksela, dok je preporučena rezolucija 1200 × 675 piksela. Slike profila treba da budu 400×400 piksela ili veće.
Preporučene dimenzije Twitter naslovne fotografije su i dalje 1500×500 piksela, što možete videti na slici ispod.
LinkedIn je postao moćna platforma koju mnoge kompanije koriste za regrutovanje i marketing, tako da je važno da trgovci budu u toku sa njegovim smernicama. U 2023. LinkedIn preporučuje korišćenje optimalnog odnosa širine i visine od 1,91:1 za sve slike i rezolucije od 1280x720 piksela ili više. Slike profila treba da budu veličine 400x400 piksela ili veće, dok deljene slike treba da budu minimalne veličine od 640x360 piksela. Pored toga, važno je da sve otpremljene fotografije imaju dovoljan kontrast kako bi tekst ostao čitljiv kada se gleda na različitim uređajima.
Takođe, LinkedIn ima LinkedIn članke gde se preporučuje sledeća veličina: 1200x627 piksela.
Pinterest
Kada je u pitanju Pinterest, vizuelni elementi su ključni za privlačenje pažnje i angažovanje gledalaca. Preporučena veličina za Pinterest Pins je 1000x1500 piksela i treba je sačuvati kao JPEG ili PNG datoteku visokog kvaliteta. Pored toga, važno je uključiti opisni tekst na Pinterest Pins fotografije kako bi ljudi znali šta gledaju kada naiđu na njih u svojim feedovima. Slika profila je 165x165 piksela, dok je naslovna slika 800x450 piksela.
Primer Pinterest pinova 1000x1500 piksela
YouTube
Preporučena veličina YouTube sličice je 1280x720 piksela sa minimalnom širinom od 640 piksela. Za sliku kanala (naslovna slika), preporučena veličina je 2560x1440 piksela sa maksimalnom veličinom datoteke od 6 MB. Pored toga, važno je napomenuti da video zapise treba strimovati u razmeri 16:9. Slika profila: 800x800 piksela.
TikTok
TikTok-ova preporučena veličina slike za slike profila je 300x300 piksela, dok video postove treba kreirati u razmeri 9:16, dimenzija 1080x1920 piksela. Pročitajte više o kreiranju sadržaja za TikTok na našem drugom blogu.
Primer video slike 1080k1920pk
Zaključak
Praćenje najnovijih promena u dimenzijama društvenih medija je ključno kako biste osigurali da se vaš sadržaj ističe i da izgleda vizuelno privlačno vašoj ciljnoj publici. Prateći ove smernice, možete osigurati da se vaš sadržaj ističe u svetu društvenih medija koji se stalno menja.
Blog meni
Društveni marketing - zadnji postovi