... Saznajte više
Ciljevi u Google Analytics-u uključuju radnje kao što su obavljanje kupovine, završetak nivoa u igrici ili slanje obrasca za kontaktiranje kompanije. Ako posetilac vašeg sajta ili korisnik vaše aplikacije izvrši radnju koja je postavljena kao cilj, Analytics je beleži kao konverziju.
Ciljevi u Analytics-u su izuzetno važni jer... Saznajte više
Google Analytics je najkorišćeniji alat za analizu saobraćaja na veb stranicama u svetu. Postavljanje Google Analytics-a je vrlo jednostavno.
Prvenstveno, potrebno je kreirati novi Analytics nalog na . Zatim se određuju svojstva kreiranog naloga. Nakon što se odabere praćenje saobraćaja veb stranice ili praćenje mobilne aplikacije, konfigurišu se ostala podešavanja u Analytics-u.
Dalje, možete omogućiti drugim korisnicima pristup vašem Analytics nalogu. Takođe, imate mogućnost postavljanja ciljeva važnih za vaše poslovanje, koje možete pratiti u obliku konverzija. Na kraju, važno je povezati vaš Analytics nalog sa AdWords nalogom.
Postavljanje Google Analytics-a neće vam oduzeti previše vremena, a korišćenje ovog alata pružiće vam važne analitičke... Saznajte više
je metoda koja se koristi kako bi se proverilo da li određena promena na web stranici može da pozitivno utiče na konverzije. A/B test je suočavanje dve opcije (A i B) između kojih ne možete da se odlučite. Test između opcija A i B za vas će odraditi korisnici/klijenti pa ćete dobiti odgovor koja je od njih bolja, privlačnija tj. koja generiše bolji korisnički angažman.
Primer A/B testiranja je email newsletter i upotreba gotovog email marketing alata MailChimp.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!