Česta pitanja

Šta je Influencer marketing?
Influencer marketing je oblik marketinga u kom se robne marke udružuju sa pojedincima koji imaju snažnu online prisutnost i uticaj na određenu ciljnu publiku. 
Saznajte više
Kako uključiti notifikacije za nove objave korisnika na Instagramu?
Ako ne želite propustiti objave nekog korisnika na Instagramu, na primer neke super agencije za digitalni marketing koja često ima dobre i korisne savete ;) ;), možete uključiti notifikacije kako bi Vas aplikacija obavestila svaki put kada taj korisnik objavi novi sadržaj. Još bolje, možete izabrati i za koju vrstu objava ćete biti obavešteni.

Kako biste uključili obaveštenja, pratite sledeće korake:

1. Otvorite aplikaciju, a zatim otvorite profil za koji želite da primate obaveštenja.


2. Na pregledu profila kliknite na ikonu zvona gore desno.





3. Sa donje strane će se pojaviti novi meni “obaveštenja” u kom ćete moći da birate za koju vrstu objava... Saznajte više
Šta je Facebook budžet koji se postavlja tokom trajanje kampanje?
 budžet koji se postavlja za sve vreme trajanja kampanje daje se Facebook-u koji onda njime raspolaže na dnevnoj bazi, ali bira se datum završetka kampanje.

Facebook na ovaj način proučava performanse kampanje i  na osnovu njenih rezultata.

Ako primeti da su jedan dan prilike kampanje veće, onda će taj dan potrošiti više budžeta kako bi što više iskoristio datu mogućnost. Nakon toga, sniziće dnevnu potrošnju i rasporediti po danima u kojima mogućnosti nisu toliko velike dok opet ne dođe neki od boljih dana. Na kraju dana, ukupna potrošnja izednačiće se sa izvornim budžetom koji je postavljen.

Dodatna mogućnost budžeta koji se postavlja za sve... Saznajte više
Koja je razlika između Facebook stranice i profila?
Ukratko, za stvarne, fizičke osobe namenjen je profil, a za kompanije, poznate osobe, udruženja namenjene su stranice.

Facebook nalog, odnosno profil, može registrovati svako, a u njega ćete se prijaviti korisničkim imenom i lozinkom. Ipak, da biste kreirali Facebook stranicu, potreban Vam je profil fizičke osobe. Za upravljanje Facebook stranicom se ne prijavljujete posebnim korisničkim imenom i lozinkom, već se morate ulogovati u svoj lični profil, tom profilu moraju biti dodeljena administratorska prava na stranici, pa ćete tako imati pristup upravljanja stranicom.

Napomenimo i da male kompanije često prave grešku pa umesto stranice otvaraju profile na Facebook-u, iako je to zabranjeno. Imajte na umu... Saznajte više
Kako pregledati Instagram feed bez preporučenih objava?
Sigurno ste primetili unazad nekoliko meseci kako Vam se u feed-u često pojavljuju preporučene objave profila koje ne pratite. Instagram će preporuke odabrati na osnovu profila koje pratite, sa kojima ste prethodno komunicirali ili čak na osnovu Vaših interesovanja.

Većina korisnika nije oduševljena tom promenom i samo želi stari pregled nazad. Postoji dobra vest za sve njih, a posebno za one koji se još uvek nisu oprostili sa hronološkim pregledom newsfeed-a. Iako se sugestije ne mogu isključiti, možete ih isfiltrirati. 

Sve što treba je da dodirnete (ili kliknete, ako ste na računaru) logotip Instagrama kako bi Vam se pojavio padajući meni. U njemu izaberite... Saznajte više
Kako sakriti listu pratitelja na Instagramu?
Bez obzira radi li se o Vašem poslovnom ili ličnom profilu, mogućnosti potpunog sakrivanja liste onih koje Vi pratite ili koji prate Vas - nema. Broj onih koji mogu videti te liste možete značajno smanjiti, ali to donosi i neka druga ograničenja.

Jedini način kako možete sakriti liste pratitelja od većine drugih je da napravite svoj profil privatnim u podešavanjima korisničkog naloga. Ukoliko imate privatni profil, za svakoga ko želi da Vas zapratiti morate posebno odobriti, a Vaše liste pratitelja mogu da vide samo ti korisnici. Ipak, ta privatnost se odnosi i na sav Vaš sadržaj, odnosno objave, priče i videe koje objavljujete,... Saznajte više
Šta je Instagram Story?
je funkcija Instagrama koja omogućuje postavljanje fotografija ili video zapisa u dužini od 15 sekundi koje će automatski nestati sa feed-a korisnika po isteku 24 sata. Opcije su zaista raznolik i iz istog razloga je Story jedan od omiljenih dodataka brojnih korisnika.

Na svoj Story korisnik može dodati ankete, upitnike, emotikone, hashtagove, nalepnice i mnoge druge opcije, ipak zahvaljujući naglascima, u koje možete dodati do 100 svojih priča, ne moraju biti zauvek izgubljeni nakon isteka roka od 24 sata.



Instagram Story može biti korisno rešenje i za brojne kompanije. Oni su još jedan način da iskoristite strast ljudi i podstaknete ih na... Saznajte više
Šta je Instagram Shopping?
 je takođe jedna od funkcija Instagrama koja putem fotografija i videozapisa omogućuje korisnicima kupovinu.

Dok smo pre morali pretraživati web stranicu proizvođača kako bi pronašli modni dodatak koji promoviše naš omiljeni influencer, sada to možemo da napravimo direktno preko objave ili Story-a.

Kako biste mogli na ovaj način prodavati svoje proizvode na Instagramu, morate zadovoljiti sledeće kriterijume:
  • morate da imate instaliranu najnoviju verziju Instagram aplikacije
  • morate da imate poslovni profil
  • morate da budete admin na Facebook stranici ili Business Manager profilu
  • morate da prodajete isključivo fizičke proizvode
  • morate da imate katalog proizvoda povezan sa prodavnicom na Facebooku



Moraćete da povežete svoj Instagram profil sa Facebook katalogom putem Catalogue Managera ili putem Facebook Partner... Saznajte više
Šta je Instagram Story Highlights i kako koristiti?
ili naglasci, omogućavaju kreiranje zasebnih mapa unutar sopstvenog Instagram profila u koje ćete dodavati određene Story-je. S obzirom na to da Story-ji mogu da traju samo 24 sata, ovo je odličan način da svoje priče sačuvate i duže.

U jednom Instagram highlights-u moguće je dodati sto priča, a možete ih imenovati po želji - npr. putovanja, restorani, prijatelji, porodica i slično, zavisno od tematike samog naglaska. Postoje i besplatne aplikacije, poput Highlight Cover & Logo Maker for Instagram preko kojih jednostavno možete odabrati ujednačene fotografije za istaknute story-je i tako ulepšati svoj feed.

... Saznajte više
Kako napraviti Instagram Quiz?
Instagram story quiz moguće je kreirati vrlo jednostavno uz pomoć dostupnih dodataka na samom story-ju. Naime, kada na Instagramu odaberete opciju Story-a, ako povučete prstom prema vrhu ekrana, ponudiće Vam se brojne opcije. Ako želite da kreirate kviz, samo odaberete opciju kreiranja kviza, postavite pitanje i ponudite moguće odgovore od kojih je jedan tačan. 

... Saznajte više
Kako povezati Facebook stranicu sa Instagram profilom?

Jednom kada ste Instagram profil postavili na poslovni, sada treba svoj profil povezati sa Facebook stranicom kroz opciju “Povezani nalozi”. Važno je napomenuti da se mogu povezati samo jedan Instagram profil i samo jedna Facebook stranica i da je to povezivanje obavezno. Jednom kada su nalozi povezani, Instagram može povući sve podatke sa Facebooka, ali u svakom trenutku korisnik ih samostalno može urediti i unaprediti.

... Saznajte više
Koja je razlika između Instagram poslovnog profila i creator profila?
Iako je Instagram isprva bio platforma za zabavu i druženje, brzo je postao i mesto preko kog se velike kompanije žele približiti svojim postojećim kupcima, ali i otkriti neke nove. Upravo je za njih Instagram omogućio poslovne profile putem kojih se mogu oglašavati, a dostupne su im i brojne druge funkcije koje nisu dostupne običnim, privatnim profilima. Ipak, postoji i treća kategorija - creator profili. Iako je creator profil po mnogim funkcijama blizak poslovnom profilu, ipak se od njega u nekim detaljima i razlikuje, a koriste ga većinom internet zvezde ili influencer-i. Putem creator profila, korisnici mogu fleksibilnije upravljanje profilom,... Saznajte više
Kako dodati osobu za admina Facebook page-a?

Bez obzira na to upravljate li stranicom brenda ili ličnom stranicom na Facebook-u, ponekad Vam je potreban tim ljudi koji može uređivati ​​i objavljivati ​​sadržaj, pregledati informacije o Vašim pratiocima i još mnogo toga. Evo kako dodati dodatnu osobu za admina Facebook page-a:
  1. Otvorite svoju Facebook stranicu. U meniju sa leve bočne trake pomerite se prema dole i kliknite na ‘Podešavanja’.
  2. Otvoriće se ‘Page settings’, a pomerite li se prema dole, ponovno po levoj bočnoj traci, naći ćete ‘Page roles’ - kliknite na njih.
  3. U meniju sa desne strane ponudiće Vam se ‘Assign a New Page Role’. Ovde upišete ime osobe kojoj želite dati... Saznajte više
Šta je Instagram Countdown sticker?
Instagram Countdown sticker omogućuje odbrojavanje do određenog trenutka. Najčešće ga korisnici koriste prilikom odbrojavanja do određenog događaja koji je njima važan. Naime, može se raditi o određenom koncertu, putovanju ili o velikim životnim promenama - npr. odbrojavanja do trenutka u kom će korisnici postati roditelji.

... Saznajte više
Koliko hashtag-ova možemo imati u okviru jedne Instagram objave?
U okviru jedne Instagram objave možemo imati do 30 hashtag-ova. Ali, s obzirom na činjenicu da previše hashtag-ova može delovati poput spama kao i da im se povećanjem broja smanjuje funkcionalnost, optimalno je koristiti 10 do 11 hashtag-ova usko usmerenih na tematiku samog sadržaja.
 ... Saznajte više
Šta su to zbirke na Instagramu?
Pronašli ste inspiraciju za uređenje doma? Cipele koje želite oduvek kupiti? Mesta koja želite posetiti? I sve to želite da imate dostupno na nekoliko klikova? Sačuvajte ih u zbirke na Instagramu!

Naime, uz pomoć zbirki na Instagramu lako možete razvrstavati objave i organizovati sačuvane.

Za čuvanje objava u posebnu mapu koju možete u bilo kojem trenutku pregledati, odaberite tri vodoravne linije u gornjem desnom uglu iznad profilne slike i odaberite karticu Sačuvano. Kliknite na plus znak u gornjem desnom uglu kako biste napravili novu kolekciju i imenovali je. Nakon toga za čuvanje objave u arhivi samo treba da pritisnete na ikonu za... Saznajte više
Kako Instagram Questions mogu doprineti poslovanju?
Instagram Questions jedna je od mogućnosti u okviru Instagram aplikacije koja Vas može dodatno povezati sa Vašim pratiteljima ili ciljanom grupom. Questions su sjajan način da direktno od samih pratioca saznate informacije koje Vam trebaju. Npr. u okviru Instagram pitanja od Vaših pratioca možete zatražiti feedback na poslednji blog koji ste pisali. Možete ih pitati koji su im trenutno najveći izazovi u poslovanju. Možete ih pitati o kojim temama žele znati više, što je sjajan način da iz prve ruke saznate kako unaprediti svoje poslovanje.

... Saznajte više
Šta je to Facebook Story?
Facebook Story, kao i Instagram Story označava objave u obliku fotografija ili videa koje nestaju nakon 24 sata. Prilikom kreiranja priča na iste je moguće primeniti filtere, nalepnice, tekstualni sadržaj, efekte, kao i crtati po njima. Prikazuju se iznad News Feeda, a mogu se sačuvati i poslati odabranim pratiteljima.
 
Instagram Stories dostupne su samo pratiocima ili bliskim osobama u okviru Instagram-a, a u slučaju javnih profila, priče su dostupne svima. Sa druge strane, Facebook Story, osim javnog deljenja priče, omogućuje i prikazivanje priče prijateljima na Facebook-u i kontaktima na Messenger-u, samo prijateljima na Facebook-u kao i prilagođenoj publici koju... Saznajte više
Može li se Instagram Story objaviti i kao Facebook Story?
Da. Potrebno je imati povezane Instagram i Facebook naloge. Jednom kada su nalozi povezani, sve što objavljujete na Instagram-u, možete objaviti i na Facebook-u ako odaberete opciju - objaviti i na Facebooku ili Facebook Story-ju. U tom slučaju će Vam biti omogućeno istu priču koju ste objavili na Instagram-u, objaviti i na Facebook-u, naravno - u slučaju da to želite.
 ... Saznajte više
Kako personalizovati URL svog LinkedIn profila?
Na početnoj LinkedIn stranici potrebno je kliknuti gore desno na strelicu ispod Me pa na View profile. Zatim je potrebno odabrati u zaglavlju desno gde piše Edit public profile & URL. Na desnoj strani zaglavlja prikazaće Vam se Vaš trenutni URL link. Klikom na polje, možete uneti svoj novi URL. Preporučuje se da nastavak svog linka napišete u obliku ime-prezime. Na taj način dobitćete personalizovani LinkedIn URL. Na primer: linkedin.com/in/marko-markovic.... Saznajte više
Šta je to LinkedIn Sales Navigator?
Sales Navigator olakšava prodaju putem odnosa pomažući Vam da se povežete sa pravim ljudima. Putem LinkedIn Sales Navigator-a možete omogućiti prodavcima da ovladaju virtualnom prodajom, integrisati se sa CRM-om kako biste zabeležili aktivnosti i oslobodili vreme za prodaju, pojačati odnose sa korisnicima pomoću LinkedIn-ove mreže za povezivanje. LinkedIn Sales Navigator omogućuje da brzo utrvdite interese kupaca i identifikujete načine za izgradnju odnosa.... Saznajte više
Šta su Viber promo poruke?

Viber promo poruke su vrsta promotivne aktivnosti preko koje kompanije mogu krajnjim korisnicima slati promotivne poruke direktno na njihove mobilne uređaje. Ove poruke se šalju korisnicima koji su pretplaćeni na primanje poruka od Vaše kompanije, ali i korisnicima sa kojima ste u prošlosti već ostvarili neku vrstu interakcije, a prikazuju se u istom obliku kao i privatne Viber poruke. 
 
  • Ovaj tip promo aktivnosti ima brojne prednosti:Viber koristi veliki broj ljudi (čak 1.3 milijarde korisnika u svetu),
  • Poruke se šalju u obliku u kom korisnici primaju poruke od svojih prijatelja pa komunikacija deluje ličnije,
  • Poruke mogu biti dužine do 1.000 znakova, ali se mogu obogatiti... Saznajte više
Kako do informacija o Instagram pratiocima?
Najjednostavniji način za prikupljanje osnovnih informacije o Instagram pratiocima je putem. Ovo je analitički alat koji pruža uvid u podatke o trendovima na Instagram profilu. Pomoću jednostavnih statistika i grafova omogućuje uvid u gotovo sve aspekte profila, sadržaja i pratioca. 

Neke od informacija koje su dostupne na Insights-u: 
  • : reach, posete profila, klikovi na link u opisu profila, klikovi na email
  • : broj novih pratioca, starost, pol i lokacija pratioca, aktivnost pratioca tokom dana i nedelje
  • : pregled objavljenog sadržaja i njegov performans 

Instagram Insights je dostupan samo za poslovne profile.... Saznajte više
Koliko je korisnika Facebook-a i Instagram-a u Srbiji?
Facebook u Srbiji ima oko , odnosno oko čak 48,5% stanovnika. Instagram koristi oko iz Srbije, odnosno oko 30,8% stanovništva. 
 
Podaci se odnose na stanje u oktobru 2021, a detaljnju demografsku i geografsku strukturu korisnika možete otkriti u Arboninoj infografici.... Saznajte više
Povećajte broj vaših Instagram pratioca
Povećajte broj pratioca na Instagramu tako što ćete svakog dana objavljivati kvalitetan sadržaj, videozapise, emitiranje uživo i Instagram priče. Uglavnom, budite kreativni! Istražite relevantne, popularne hashtagove i dodajte lokaciju na svaki vaš post. Podelite Instagram objave na Facebooku i drugim društvenim mrežama. Takve objave na Facebooku postižu 25% više reakcija i komentara.

Budite konzistentni kod objavljivanja


Svakodnevno objavljujte sadrzaj da Instagramu
Instagram algoritam određuje koje će se objave prikazati na feedu i u kojem redosledu će ih prikazati. Zato je jedan od bitnijih faktora u određivanju poretka i odabiru objava konzistentnost objavljivanja sadržaja. 

Ako svakodnevno delite sadržaj na koji vaši followeri reaguju i koji... Saznajte više
Koliko košta Facebook oglašavanje?
Postoje dve vrste naplaćivanja Facebook oglašavanja:
 
Cost per Click (CPC) - Cijena Facebook oglašavanja ovisi o tržištu na kojem se oglašavate jer nije isto oglašavate li se na području Hrvatske ili Francuske. Prosečna cena po kliku u Republici Hravtskoj je 0,05€ po kliku, dok je u Francuskoj puno viša. Cena po kliku u zemljama zapadne Europe kreće se od  0.20€ do 0.40€. U našoj Srbije ceena po kliku je znatno niža, spušta se čak na 0.01€. Isto tako cena zavisi i o Vašoj Facebook stranici koju promovišete, te o ciljnoj grupi jer cene zavise o širini targetirane grupe.
 
Cost per Mile (CPM)... Saznajte više
Šta je landing stranica?
Landing stranica ili odredišna stranica je sajt na koju online korisnici “slete” i po prvi put susretnu sa njom. U ovom se slučaju može raditi o naslovnoj stranici, određenom blogu, stranici za kontakt ili o posebnoj kreiranoj stranici za preduzimanje određene akcije (preuzimanje online sadržaja, ispunjavanje anketa, kupovina proizvoda, i slično).

Landing stranica i home page - Jedno te isto?

Razjasnimo odmah jednu stvar. Ako plaćenim Google Ads oglasima, Facebook oglasima ili Instagram oglasima usmjeravate online promet na početnu stranicu - online marketing radite pogrešno. Naime, konverzija posetilaca događa se na landing stranicama. 

Početna stranica je ulaz, tj. središte vašeg sajta. Na njemu... Saznajte više
Zašto se oglašavati na Instagramu?
Instagram pripada u jednu od najvećih društvenih mreža s više od 500 miliona mesečno aktivnih korisnika i to je jedan od razloga njegove popularnosti među oglašivačima.

Facebook je putem interfejsa za kreiranje oglasa Power Editora omogućio oglašavanje na Instagramu gde su dostupne dodatne mogućnosti targetiranja ciljane publike. Nudi se mogućnost vrlo preciznog segmentiranja korisnika po lokaciji, demografskim obeležjima, interesima, ponašanju i mnogim drugim karakteristikama. Mogućnosti detaljnog targetovanja koje nudi Instagram definitivno igraju veliku ulogu i utiču na kvalitetu oglašavanja.


Takođe, CPC je veoma nizak, dok je engagement na Instagramu izrazito visok. Važno je napomenuti kako 60% ljudi kaže da je otkrilo novi... Saznajte više
Koje su najpopularnije društvene mreže?
Društvene mreže postale su oblik svakodnevne privatne ali i poslovne komunikacije. Često se susrećemo sa nekim novim oblicima društvenih mreža, ali, tek nekoliko njih nalazi se u samom vrhu popularnosti kod korisnika. U nastavku donosimo popis najkorišćenijih društvenih mreža:

Kod izbora društvene mreže za oglašavanje vašeg poslovanja nemojte da se voditi samo brojem trenutno aktivnih mjesečnih korisnika. Bitne su i njihova primarna svrha, karakteristike prosječnog korisnika određene društvene mreže, odgovara li vašem brendu ta platforma i na koliko društvenih mreža možete imati aktivan profil. 

Kako bi vam bilo jednostavnije odrediti društvenu mrežu za vaš posao, donosimo listu najpopularnijih društvenih mreža na svetu. 

*Brojke... Saznajte više
Povećajte broj vaših Instagram pratioca
Povećajte broj pratioca na Instagramu tako što ćete svakog dana objavljivati kvalitetan sadržaj, videozapise, emitiranje uživo i Instagram priče. Uglavnom, budite kreativni! Istražite relevantne, popularne hashtagove i dodajte lokaciju na svaki vaš post. Podelite Instagram objave na Facebooku i drugim društvenim mrežama. Takve objave na Facebooku postižu 25% više reakcija i komentara.

 Budite konzistentni kod objavljivanja


Instagram algoritam određuje koje će se objave prikazati na feedu i u kojem redosledu će ih prikazati. Zato je jedan od bitnijih faktora u određivanju poretka i odabiru objava konzistentnost objavljivanja sadržaja. 

Ako svakodnevno delite sadržaj na koji vaši followeri reaguju i koji im se sviđa, Instagram... Saznajte više
Kako da pronađete ideje za pisanje poslovnog bloga?
Poslovni blog je online članak koji tvrtkama može pomoći u raznim segmentima. Na primer, može povećati Googleov online promet na poslovnu web stranicu, može izgraditi odnos s klijentima, povećati svest o brendu i može pozitivno uticati na SEO optimizaciju i na poziciju u Google rezultatima pretraživanja. 

Šta da pišete u poslovnim blogovima?

Pravo pitanje za svaku firmu je o čemu pisati i kako pisati blogove. Morate li biti striktno poslovni i ozbiljni ili pak ležerni i prijateljski nastrojen? 

Ako ćemo iskreno - citiranje zakonskih članaka i stručnih termina može interesovati jedino vaše kolege stručnjake koji će razumeti vaš hijeroglifski jezik, a ostali (oni... Saznajte više
Šta je hashtag i kako ga koristiti za marketing?
Hashtag (#) je znak koji na društvenim mrežama označava početak izraza koji se koristi za kategorizaciju sadržaja. Znak lmerdevina kojeg sledi neki izraz napisan bez razmaka, interpunkcijskih i posebnih znakova služi za grupisanje tematski povezanog online sadržaja.



Sada već davne 2007. godine tim Twitterovih developera predložio je korištenje hashtaga kakvog danas poznajemo. Zanimljivo je kako je njihova ideja u početku odbijena. 

U avgustu iste godine San Diego je zahvatio požar i novinari su počeli koristiti #SanDiegoFire u svojim twitovima. Možemo reći kako su to sami počeci korišćenja hashtaga. Svoje veće širenje hashtag je doživio 2009. godine kada je Twitter dodao poveznice na... Saznajte više
Šta je Facebook proračun koji se postavlja tokom celog trajanja kampanje?
koji se postavlja za sve vreme trajanja kampanje daje se Facebook-u koji onda sa njimeraspolaže na dnevnoj bazi, ali odabire se datum završetka kampanje.

Facebook na ovaj način proučava performanse kampanje i prilagođava nivo dnevne potrošnje na temelju njezinih rezultata.

Ako primeti da su jedan dan prilike kampanje veće, onda će taj dan potrošiti više proračuna kako bi što više iskoristio danu mogućnost. Nakon toga, sniziće dnevnu potrošnju i rasporediti po danima u kojima mogućnosti nisu toliko velike dok opet ne dođe neki od boljih dana. Na kraju dana, ukupna potrošnja izjednačiće se sa izvornim proračunom koji je postavljen.

Dodatna mogućnost proračuna... Saznajte više
Zašto se oglašavati na Instagramu?
Instagram pripada u jednu od najvećih društvenih mreža saviše od 500 miliona mesečno aktivnih korisnika i to je jedan od razloga njegove popularnosti među oglašivačima.

Facebook je putem interfejsa za kreiranje oglasa Power Editora omogućio oglašavanje na Instagramu gdje su dostupne dodatne mogućnosti targetiranja ciljane publike. Nudi se mogućnost vrlo preciznog segmentiranja korisnika po lokaciji, demografskim obeležjima, interesima, ponašanju i mnogim drugim karakteristika. Mogućnosti detaljnog targetiranja koje nudi Instagram definitivno igraju veliku ulogu i utiču na kvalitetu oglašavanja.


Takođe, CPC je veoma nizak, dok je engagement na Instagramu izrazito visok. Važno je napomenuti kako 60% ljudi kaže da je otkrilo novi proizvod... Saznajte više
Šta je response rate i response time na Facebook stranici?
Stopa odgovaranja na Facebook stranici (response rate) i vreme odaziva (response time) prikazuju koliko brzo i dosedno upravljate Facebook stranicom. Ako imate visoku brzinu odgovora i brzo vrijeme odziva, korisnici koji posete vašu FB stranicu će videti bedž “Very responsive to messages”.


Responsive time na Facebooku
Zamislite ovaj scenarij: 

Večerate i osoba (nazovimo je Marko) pored vas vam postavlja pitanje. Ne odgovarate i samo nastavljate jesti. Marko ponovno postavlja pitanje misleći da ga možda niste čuli. I ponovno tišina. 

Kako mislite da se Marko oseća? Neverovatno frustrirano i i živcirano u toliko meri da će mu svaki put kad vas se seti pasti mrak... Saznajte više
Na kojim se društvenim mrežama oglašavati?
Oglašavajte se na onoj društvenoj mreži koju koriste vaši postojeći i potencijalni klijenti. Instagram je bolja opcija ako se oglašavate u fitness ili modnoj industriji. Facebook će doneti bolje rezultate prodavnici sa alatima ili brandu dečje hrane. YouTube oglašavanje je zbog svoje prirode i raznolikosti sadržaja jednako dobar za oglašavanje lepog kardigana i praktične udarne bušilice.

Oglašavanje na Facebooku

Facebook je, definitivno, najbolja opcija za oglašavanje na društvenim mrežama.  

je zapravo moderna verzija starogrčkih agora. To je mjesto gdje se pojedinci okupe kako bi čitali tuđe stavove i iznosili svoje, saznali što ima novog kod prijatelja, lajkovali fotografije i još mnogo... Saznajte više
Optimizacija Facebook oglasa: Link Clicks ili Landing Page Views?
Optimizacija Facebook oglasa prema i prema pogledima na odredišnu stranicu dostupna je jedino za Traffic kampanju. znači da Facebook korisnik mora da klikne na Facebook oglas i dođe na odredišnu stranicu, dok znači da Facebook korisnik samo mora da klikne na link.

Kako funkcioniše Facebookova optimizacija za prikazivanje oglasa?

Kao što je svima jasno, Facebook skuplja i najsitnije podatke o ponašanju korisnika. Kako bi ih obradio što brže i kvalitetnije, koristi AI (strojno učenje), koje otključava neverovatan potencijal za oglašavanje. 
 

Facebook oglasi: Landing Page Views u Traffic kampanji


Ako vam je sa Facebook oglasima cilj da privučete što više online... Saznajte više
Šta je Facebook Pixel i čemu služi?
je analitički alat koji precizno meri učinkovitost vašeg Facebook oglašavanja. Sastoji se od koda koji se mora dodati na web sajt. Nakon što je dodan, on meri izvođenje Facebook oglašavanja i prati interakciju svakog posetioca na vašem sajtu.

Kako Facebook Pixel radi?


Facebook Pixel se aktivira svakog puta kada posetilac sa Facebooka dođe na vaš web i te podatke šalje Facebook Ads Manageru. S obzirom na to da Pixel prati Facebook korisnike, Pixel vrlo lako možete upotrebiti za remarketing na Facebooku i za detaljniji uvid u samo ponašanje online korisnika tokom njihove posete sajtu.

Tako možete:
Business marketing na društvenim mrežama
Svi ili velika većina vaših korisnika ima barem jedan profil na nekoj od društvenih mreža. Ako je vaše poslovanje jako dobro funkcionisalo u doba televizije, billboarda i plakata - nema razloga da vam ne ide u vreme društvenih mreža. Sastavite strategiju oglašavanja i pričajte priču koju će voleti. 


Nećemo uopšte da trošimo vaše vreme na objašnjavanje važnosti društvenih mreža u poslovnom sektoru. 

Možemo samo zaključiti kako su društvene mreže ljudska svakodnevica. Ako želite ostvariti kontakt sa kupcima, klijentima i partnerima ili održavati postojeće odnose - aktivan profil na društvenim mrežama je nužan.

Ako mislite kako je vaše poslovanje specifično i nemate potrebe za... Saznajte više
Kako funkcioniše YouTube oglašavanje?
Kao što već i ptice na grani znaju, YouTube je najveća (društvena) mreža za deljenje video sadržaja. Takođe, YouTube je drugi najveći pretržvač na svetu, tik do Googlea. Upravo zbog toga, YouTube ima ogroman potencijal za oglašivače, posebno ako se uzme u obzir da je video ključni marketinški alat.

Uzevši u obzir potencijal videa, ogroman broj YouTube korisnika i posetioca i konstantnu potrebu oglašivača za diverzifikacijom i isticanjem od konkurencije, YouTube je fenomenalan kanal za sve faze customer journeya (korisničkog putovanja) - edukacijski videi za početnu fazu, videi koji uspoređuju različite proizvode, usluge ili lokacije za drugu fazu i recenzentski videi... Saznajte više
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer