Objavljeno: 26.08.2022. | 1 minute čitanja
Nastavljamo sa temom kako napraviti lokalni SEO bez fizičke lokacije. Nakon što ste definisali svoju strategiju i put kojim ćete ići, vreme je za izradu lokalnog SEO-a koji će pomoći vidljivosti Vašeg preduzeća.Kompanije koje imaju samo web shop, dobavljači digitalne robe i usluga, kao i veliki, nacionalni ili međunarodni proizvođači i dobavljači bez izloga, pripadaju upravo u kategoriju virtuelno poslovanje“.
Pitanja se najčešće pojavljuju u ovom sektoru od virtuelnih robnih marki koje imaju ograničenje u nadmetanju sa lokalnim fizičkim markama za vidljivost na mreži.
Da biste izbegli gubljenje vremena i resursa, najbolje je jasno naznačiti šta virtuelni brendovi mogu, a šta ne mogu da učine za takav lokalni SEO:
Virtuelni brendovi ne mogu:
Virtualni brendovi mogu:
Takođe, postoje neki slučajevi u kojima bi se uglavnom virtuelno preduzeće moglo kvalifikovati za unos GMBP-a ako ima sedište zbog svojih B2B partnera. Međutim, za virtuelne brendove sa nacionalnim ili međunarodnim potrošačima takav popis ni na koji način neće pomoći u takmičenju za rang liste lokalnog SEO-a u celoj zemlji.
U novije vreme Google-ovi predstavnici su izjavili su da 46% pretraživanja ima lokalnu nameru kao i da upravo lokacija korisnika ima puno veći uticaj na rezultate pretraživanja koji im se prikazuju od ostalih oblika personalizacije.
Google-ova teška lokalizacija njihovih organskih SERP-ova ostavlja web shop-ove i druge brendove da se bore i nadmeću.
Postavlja se pitanje kako se onda ostale kompanije, koje nisu tako poznate, mogu rangirati za pretraživanja poput "osiguranje automobila u mojoj blizini" kad Google najverovatnije daje prednost lokalnim kompanijama i velikim brendovima. Stvarnost je takva da virtuelne kompanije moraju da izgrade svoju organsku poziciju i pronađu način da lokaliziraju neke specifične sadržaje što je više moguće za gradove koji su im najvažniji.
Umesto toga, brendovi moraju neprestano da ulažu u izgradnju autoriteta kako bi se nadmetali i ako žele da ih Google smatra relevantnim za najbolju organsku vidljivost za glavne pojmove. I, tamo gde je to moguće, napravite odredišne stranice za vrhunske gradove sa istinski vrhunskim lokalizovanim informacijama, ponekad prilagođavajući optimizaciju.
To nije lak zadatak i zato mnogo virtuelnih brendova jednostavno na kraju plati za poziciju, umesto da se bori za nju organskim putem. Dakle, pronađite svoje konkurente na tom području i revidirajte ih kako biste otkrili gde je konkurencija moguća uz pravu kombinaciju autoriteta i dobrih fraza za pretraživanje.
Lokalna analitika tržišta otvara novi put nudeći Vam uzorak prikaza Vaših konkurenata u odabranim regionima za fraze za pretraživanje koje treba da podržite svojim najboljim sadržajem.
Jasno je da je ovih godina puno brendova već usvojilo online prodaju. Fizički prodavnice i korisnici koji tako posluju svakako će sve više implementovati odgovarajuća rešenja za svoj web shop na web stranicu kao i dodati Google Shopping sa filterom "dostupan u blizini".
Google će snositi odgovornost da apsorbuje sve ove promene i kontinuirano preispituje odražavaju li njihove smernice trenutnu komercijalnu stvarnost ili treba uraditi nova ažuriranja. Pripazite na nove mogućnosti koje bi mogle nastati revizijom smernica i novim Google-ovim funkcijama tokom sledećih nekoliko meseci.
Imate problema sa snalaženjem u svetu organskog saobraćaja? Nije Vam jasno gde možete iskoristiti mogućnost svoje stranice? Kontaktirajte nas da zajedno pronađemo put do Vaše najbolje pozicije!
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.